9 Nis 2008

Süslü Hanım Rondu

SÜSLÜ HANIM
Erkekler: Kasap- Çöpçü – Doktor- Aşçı- Memur- Manav- Subay
Hepsi mesleklerinin gerektirdiği kıyafetleri giyer, aksesuarları taşır.
Süslü Hanım: Mor bir elbise, topuklu terlik, çanta, süslü şapka, boynuna uzun tüylü flar
Süslü hanım fları ile oynayarak sahneye girer şarkısının söyleyerek ortada dolaşır, sırası ile meslek grubuna ait kişi karşısına çıkar sözünü söyler.
Süslü hanım diz çöken erkeğin etrafında şarkının ikinci bölümünü söyleyerek dolanır.
Oyun erkek oyuncular bitinceye kadar bu şekilde devam eder. Subay ile beraber sahneden çıkarak oyun bitirilir.
Ben bazı meslekleri kendim ilave ettim, sizde sözler uyarlayarak değişik meslekler ilave edebilirsiniz. Oyun başlamadan erkekler sahneye çıkarak mesleğine ait dörtlükler söyleyebilirler, ben biraz da mizah içeren dörtlükler yazdım, yazdığım sözleri oyun sonunda bulabilirsiniz.

( 10 eylül. bugün bir arkadaşım senin oyunu bir sitede gördüm dedi baktığımda gerçekten benim ekleme, uydurma sözlerle uzattığım süslü hanım oyunu aynısını eklemişler okulönceceyiz biz adlı siteye, bu kadar da olmaz ama bari aldığın yeri ekle. daha ilginci bir sürüde teşekkür almış biz bide videosunu yayınlıyoruz bi teşekür yok teessüf ediyorum arkadaşlar.....)
Oyunun devamı ve sözleri için Tıklayın

deniz-yasemen

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Esen
sözlerini aradığım bir ronddu teşekkür ederim, sizin yazdığınız bölümlerde çok hoş olmuş yani

Adsız dedi ki...

başka rondun varmı öğretmenim sende mutlaka vardır ya, bi kaç tane daha olursa ne iyi olur, oynadığın zaman yayınlarsan izlemek isterim- sevgiyle sağlıkla kal, meslekdaş

Adsız dedi ki...

MRB
SİZİ MSN'İME EKLEDİM AMA MÜZİKLERİ ALAMIYORUM. SANIRIM BENİ EKLEMEDİNİZ. BEN DE ANASINIFI ÖĞRETMENİYİM. SİTENİZDEKİ PAYLAŞIMLARINIZI İLGİYLE İZLİYORUM. YAĞMUR HANIMIN MÜZİĞİNİ RİCA EDİYORUM SİZDEN. SEVGİYLE KALIN. ŞAVER ÖĞRETMEN

Adsız dedi ki...

bizim sınıfımımz da süslü hanım gösterisi yapacak ve ne giyecegimi bilmiyorum