30 Nis 2009

anasınıfları için harika kağıt işleri, sınıf süslemeleri

bu gün sınıfımızda Hindistanlı konuğumuz Ku man vardı çat pat dedi ama gayet anlaşılır bir Türkçesi ile bize sanatını icra etti. Dikdörtgen kağıtları uç uca rulo yapıp sardı bir kaç yerinden kesti ve değişik tekniklerle açtı... ortaya sınıf süslemelerinde kullanılacak harika süsler, çiçekler çıktı.. ağzım açık izledim anlatım ise süperdi --- üç kağıt rulo yapıyoruz çocuk.., başka renk aldık çocuk .., katladık çocuk...,20 model var ama saat yok çocuk.. :)) kitaptan da bir kaç tanede aldım (napacaksam hepsini) hediye ederim birilerine diye düşündüm sonra...
kitabı en kısa zamanda tarayıp sizlerle paylaşıyorum... anneler günü için bekleyin derim :))
......Artık beklemeyin arkadaşlar çok aradım bu kağıdı bizim ülkede bulmanın imkanı yok, olur ya birisi bulursa bana haber versin. Grapon kağıdı çok ince geldi, renkli a4 kağıdı çok kalın. Burda ki kağıt ikisinin arasında bir incelikte, hazır süslerde kullanılan kağıt.











yasemen güler

10 yorum:

Nur dedi ki...

çok ilginç görünyor erçekten. Kitabı tarayıp yayınlamanızı heycanla bekliyorum anneler günüiçin etkinlik aaştırıyordum bende en iyisi braz daha bekleyeyim :)
sevgiler..

Adsız dedi ki...

Hocam iyi geceler tatlı rüyalar.Ben gülten öğretmen.Küçük bebeğim olduğu için gece bile yorum yazıyoruz kızımlz Nasılsınız kent parkta görmüştüm sizi resimlerinizi göremiyorum.Hafta sonu Harikalar diyarına gidiyormusunuz .Biz gidemiyoruz.Sınıfımız çiçek açıyor.Sü çiçeği.Katılım sayısı az olduğu için.Nasip olurda giderseniz resimlerinizi görürüz.Herkese selamlar.

Adsız dedi ki...

biz lise son sınıf öğrencileriyiz bize güzel ilginç maske örnekleri yayınlar mısınız acillllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

Adsız dedi ki...

süperrrrrrrrrrrrrr

Adsız dedi ki...

yahu kardeşim yapılışını da eklesenize...

Adsız dedi ki...

çk qslller :):) X)

Adsız dedi ki...

hepsi cok güzel olmuş ama nasıl yapıldığını gösterseydiniz bunlardan bizlerde faydalanırdık

Adsız dedi ki...

:)

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

Bize de geldi bu adam ben birde sınıf sayısınca aldık o kitapcıktan sonra o kullandığı kağıdı bulamadım.Adamın çok iyi Türkçe bilmesi düşündürücü geldi bana?
Yaptığı çiçekler çok güzeldi..O kadar yanii

deniz yasemen dedi ki...

aynı şeyleri yaşamışız..ben arkadaşlarıma bile hediye aldım, sonuçta uygun kağıt bulamayınca kitaplar bir şeye yaramadı :)))