17 Eki 2012

Uzun bir süre ara verdikten sonra öğrendiğimiz şarkıları yazmaya devammm

ELMA KURDU (Şarkılı Oyun)

Ben bir elme kurduyum
Kıvrıla kıvrıla gezerim
Nerde bir elma görsem
Dayanamam hemen yerim
Kırt kırt kırt kırt nari nari nom
Kırt kırt kırt kırt nari nari nom

Dalda duran elmayım
Olgunlaştım sormayın
İçime yaramaz kurt düştü
Kuşlar başıma üşüştü
Kırt kırt kırt kırt nari nari nom
Kırt kırt kırt kırt nari nari nom

Elmanın kalbindeyim
Çok tatlı bir yerdeyim
Sevinçliyim mutluyum
Haydi gel dans edelim
Kırt kırt kırt kırt nari nari nom
Kırt kırt kırt kırt nari nari nom
Her iki sıra iki şer kez söylenir, sınıf günümüzde oynadıktan sonra videosunu yayınlayacağım


GÖKYÜZÜ
Gökyüzüne merdiven
Kursam çıksam sevgiden
Yıldız alsam saçıma taksam
Ayna olsa ay dedem

Bulutlarla oynasam
Güneşe dokunmasam
Yağmur olsam toprağa düşsem
Çocuk olsam yeniden
Her iki sıra iki şer kez söylenir


KARDAN ADAM
Kardan adam kardan adam kardan adam
Senden korkmaz benim babam benim babam
Havuçtandır senin burnun senin burnun
Hiç acıkmaz senin karnın senin karnın

Kardan adam kardan adam kardan adam
Senden korkmaz benim babam benim babam
Kömürdendir kara kuru gözlerin
Hiç üşümez ayakların ellerin
Kardan adam kardan adam kardan adam
Senden korkmaz benim babam benim babam
şarkının söylenişi aşağıda
Kardan adam

Eşeğim



Köpek uçmak istemiş

yasemen

12 yorum:

Meral dedi ki...

Sarkilari kaydedip eklemeniz ne guzel olmus, nasil yaptiniz?
Bende sizi ve yorumlarinizi beklerim bloguma.
Sevgiler

deniz yasemen dedi ki...

bencede iyi oldu meral velilerim ve okuyucular soruyorlardı bende yayınlamayı uygun buldum :))

deniz yasemen dedi ki...

nasıl yaptığımı yazmamışım
video kaydı yaptıktan sonra video düzenleyicide boyutlarını küçültüp yayınlıyorum

kırçiçekleri dedi ki...

Hocam merhaba şarkıları neyle kaydettiniz.Sizin sesinizmi elinizde kaydedici bir alet var herhalde.Gülten öğrt

Adsız dedi ki...

hocam çok teşekkürler şarkılar çok güzeller...Başyayla TOMURCUKLAR ANAOKULU ÖĞRETMENİ GÜLSÜM...

Moonish (moonsun) dedi ki...

Ne guzel sarkilar bunlar, cocuklar cok eglenecek :)

Kocaman sevgiler :)

deniz yasemen dedi ki...

çok teşekkürler gülsüm öğretmenim

deniz yasemen dedi ki...

söylemem gülten sırrr, bir ara gel anlatayım uzun iş bu kaydetme işi

deniz yasemen dedi ki...

teşekkürler moonsun öğretirken ben çocuklardan daha çok eğleniyorum :)) çocuk şarkılarını söylemeyi dene değişik bir duygu

beyza dedi ki...

merhaba ben cocuk gelısımı ogrencııyım elımde kaynak yok bana yardım edebılır mısınız??

nur dedi ki...

Ben çocuk gelişimi öğrencisiyim elma kurdu şarkısının videosunu yayınlarmısnız sınıfta arkadşakrıma öğreteceğimde ödev olarak yada ne zaman yayınlarsınız bilgi verir misiniz lütfen

Adsız dedi ki...

EVDEN, İŞ YERİNİZDEN İNTERNET KULLANARAK EK İŞ YAPMAK İŞTİYORSANIZ 2 SAAT EĞLENCELİ GÖREV SİZE 1500 TL HATTA 5000 TL KAZANDIRABİLİR.SAAT: 14.00 VE 22.00 DE CANLI TOPLANTIYA KATILIP DETAYLARI GÖRÜN.

http://sende-bizimlekazan.blogspot.com/
http://ortakheyecan.com/isbasvuru?pid=500a9d818cc9a