14 Eyl 2009

EZGİ sınıfım ile ilk günüm

Yeni eğitim yılında hepinize başarılar arkadaşlar, umarım herşey gönlünüzce olur...

Sınıfım 27 kişi (umarım daha fazla artmaz ) 17 öğrencimle tanıştım diğerleri ile yarın tanışacağım inşallah... anneler rahat uyansınlar diye saatimizi de ileri aldım :)) bahane yok yarına.....
Bugün etkinliklerimize bile başladık sanırım ilk gün sancıları çekmeyeceğiz... hepsi duygusal gelişimini tamamlamış çocuklar ... çok mutluyum harika bir sınıf olacağını umut ediyorum :))))

Resimlerin devamı Ezgi sınıfında Tıklayınız
yasemen güler

14 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba
Sizin yapmış olduğunuz bu sitede çocuklarımızı ve yaptığı etkinlikleri takip edebilmek beni çok şaşırtı ve mutlu etti. Size çok teşekkür ederiz.
Hava - Bünyamin YILMAZ

deniz yasemen dedi ki...

Teşekkür ederim YILMAZ ailesi bende bu paylaşımdan dolayı çok mutluyum, yıl içerisinde ezgi sınıfı ile yaptığımız etkinlikleri buradan takip edebilirsiniz.

Adsız dedi ki...

ÇOk tatlısınız öğretmenim bizlere çok yardımcı oldunuz ve 1 numaralı örnek oldunuz şahsım adına çok teşekkür ediyorum size iyi ki varsınız ankara dan ezgi

Adsız dedi ki...

Yeni eğitim öğretim yılı hepimize hayırlı olsun .Sınıfınız ve öğrencileriniz çok güzel .Sitenizi çok beğeniyorum. Size çok teşekkür ederim. Saliha

deniz yasemen dedi ki...

Teşekkür ederim ezgicim, sizlerde iyi ki varsınız... sevgiler

deniz yasemen dedi ki...

Çok teşekkür ederim saliha , hepimiz için iyi bir yıl olsun..sevgiler...

Adsız dedi ki...

YASEMEN HANIM yeni eğitim ve öğretim yılınız hayırlı olsunnn. Güzel bir yıl olması Dileklerimleeee. HANİFE BİLİR sevgilerimlee

Gülten Kaya dedi ki...

Deniz hocam yeni eğitim ylınızsizlere ve orada bulunan herkese hayırlı uğurlu sağlıklı mutlu bir yıl olsun.O güzel yüzünüzden gülücükleriniz eksilmesin.Gülten ört.Altınçocuk.

deniz yasemen dedi ki...

Teşekkür ederim Hanife hanım vefakar velim, sağolasın

deniz yasemen dedi ki...

Teşekkür ederim Gülten öğretmenim sizede başarılı bir yıl dilerim

Adsız dedi ki...

sitenizi çok beğeniyorum.20 yıllık öğretmenlik hayatınızda hala enerjik olduğunuzu görmek banada güç veriyor.(bende 10 yılı devirdim).bu yılda inşallah hepimiz için verimli ve güzel bir yıl olur.sevgiyle kalın.aslı güler/izmir

deniz yasemen dedi ki...

sevgili Güler ilk çalışma yıllarımda olduğu gibi heyacanlı ve istekliyim çünkü mesleğimi çok seviyorum inan 10 yılda olsa, 20 yılda olsa hiçbirşey değişmiyor .. sevgiler....

BERÇEM ŞEYDANUR AYDOĞAN dedi ki...

teşekkür ederim değerli öğretmenim ilk önce bana değerlive güzel şeyler öğrettiğin için daha sonra kardeşimin de sizin öğrenciniz olmasından çok mutluyum sizi çok seven abla kardeş olan öğrencileriniz

ŞEYDANUR
VE
BERÇEM

deniz yasemen dedi ki...

canım benim teşekkür ederim. senin hep ayrı biliyorsun öpüyorum seni çok....