22 Ara 2007

yazışma adresim

Arkadaşlar öncelikle sizlere faydalı olabilmek adına brikimlerimi paylaştığım bu sitede sizleri görmek güzel.
Benimde güzel etkinliklerim var ve onları paylaşmak istiyorum diyorsanız.... aşağıdaki mail adresime gönderdiğinizde adınız kullanılarak yayınlanacaktır.
deniz.etkinlik@gmail.com
Her ne kadar buradan vermek istemesemde baktım ki istediğiniz şarkıları blog yoluyla size ulaştırmanın bir yolu yok. Bende şarkıları space ime ekledim. Msn adresimi kaydettikten sonra ismimin üzerine tıklayarak alanımı görüntüleyin oradan şarkılı oyunlar dosyasından şarkıları alabilirsiniz. Bundan sonraki sınıf gösterilerimde ki video kayıtlarınıda yine bu adresten indirebileceksiniz. deniz-yasemen@hotmail.com Yalnız bu adresi iletişim kurmak ve sohbet etmek maksadıyla kullanmıyorum ...... bir ekleme daha :) öğretmen haricindeki erkek ve erkek isimleriyle gelen bayanda olsa msn adreslerini kabul etmiyorum..... hepinize sevgiler, saygılar, başarılar......
Not: msn deki dosyalarımdan rondları alamadıklarını söyleyen arkadaşlar, benimde sizi kabul etmem gerekiyor ondan sonra alabilirsiniz, sizi ekledikten sonra msn pencerisinde adresimin üzerine sağ tıklayarak profilime ve alanıma giderek istediğinz slayt, belge ve müziklere ulaşabilirsiniz.
yasemen güler

69 yorum:

Adsız dedi ki...

her şey için çok teşekkür ederim yasemen hanım, bizimle birikimlerinizi paylaştığınız için. her şey gönlünüzce olsun sizi çooook seviyoruz ben ankaradan aslı öğretmen

Adsız dedi ki...

yasemen ögretmen rondlarınızdan dolayı sizi tebrik ederim.hepsi çok güzel.sizden bir ricam var.yemek tarifi adlı rondun müzüğini nerden alabilirim.yardımcı olursanız sevinirim. ebru ögretmen.

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

şekillerle ilgili etkinlikler istiyorum teşekkürler emine

deniz yasemen dedi ki...

emine elimde o anda kullandığım ne varsa onu yayınlıyorum sipariş etkinlik hazırlamaya vaktim yok...

Adsız dedi ki...

merhaba yasemin hanım sadece bir rondunuzu izledim ve çok hoşuma gitti bende bu rondları yıl sonu gösterimde kullanmak istiyorum sizin msn adresinizi kendi adresime ekliyorum umarım kabul edersiniz bende sizin deneyimlerinizden faydalanırım şimdiden teşekkürler esra öğretmen

deniz yasemen dedi ki...

Ne demek Esra öğretmenim paylaşmak değilmi amaç, msn nizi mutlaka eklemişimdir. dneyim her yaşta paylaşılmalıdır karşılıklı sevgiler

Adsız dedi ki...

merhaba yasemen ogretmenım yasemen ogretmenım dıyorum cunkı ben bır acık lıse ogrencısıyım henuz ogretmen olamadım allah ızın verırse bu sene son yaptıgınız etkınlıklere bakıyorum ve planlarımda elımden geldıgı kadar uyguluyorum harıkasınız hanı derler ya 10 parmagında 10 marıfet bayılıyorum sıze msneme ekledım adresınızı umarım kabul edersınız lutfen ogretmenım sızın gıbı ısık sacan ogretmenlerımız zor bulunuyor ve sızın ızınızde yurumek cok cok cok ıstıyorum sız 10 numarasnız harıkasınız saygılar

deniz yasemen dedi ki...

teşekür ederim canım adını yazsaydın keşke,
ebru bir daha dene canım sorun yok

Adsız dedi ki...

yasemen hocam merhaba siteniz süper olmuş paylaşımınız için teşekkürler. Yağmur Hanım rondunuzu çok beğendim sizin msn adresinizi ekliyorum umarım sizde eklersiniz. Deneyimlerinizdenfaydalanmak isterim. şimdiden teşekkürler.Özlem

Adsız dedi ki...

YASEMEN ÖĞRETMENİM SİZ HARİKASINIZ BURADA BİZİMLE PAYLAŞTIKLARINIZ İÇİN VE PAYLAŞACAKLARINIZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM. ADRESİNİZİ EKLEDİM UMARIM KABUL EDERSİNİZ VE BENDE GÖSTERİ VE ROND MÜZİKLERİNİ ORADAN ALABİLİRİM. AYRICA ETKİNLİKLERİNİZDEN BİRKAÇINI ÖĞRENCİLERİME YAPTIRDIM BÜYÜK BİR ZEVKLE YAPTILAR ÇOK EĞLENDİK ÖĞRENCİLERİM ADINA SİZE TEKRAR TEŞEKKÜR EDİYORUM. SİBEL

aysun dedi ki...

değerli hocam lütfen beni de ekleyin rondlarınıza ihtiyacım var:)
aysun

Adsız dedi ki...

merhaba yasemen hanım ben derya benim çok acil yağmur hanım rondunun müziğine ihtiyacım var. msn ye adresinizi ekledim. beni eklerseniz çok sevinirim. şimdiden teşekkür ederim.
derya_k81@hotmail.com
Derya baş düzce

Adsız dedi ki...

Bütün çalışmalarınız harika.Bu kadar paylaşımcı olmanız çok güzel.Bende müzik ve rondlarınızı almak istiyorum.Tabi izniniz olursa.Teşekkürler.YELİZ ÖĞRETMEN..

Adsız dedi ki...

ögretmenim merhabalar öncelikle birikimlerinizi paylaştıgınız için çok teşekkür ederim.msn adresinizi kendi adresime ekliyorum umarım kabul edersiniz bende sizin deneyimlerinizden faydalanmak istiyorum.çok çok tşk ederim.kpss magduru serpil ögretmen

Adsız dedi ki...

Yasemen Hanım Etkinliklerinizi böyle bir ortamda topluyor olmanız ve paylaşımlarda buluna bilme olasılı tanımanız çok güzel.Teşekkürler

Esra Öğretmen

Adsız dedi ki...

merhaba yasemin hocam ben gecen sene o okulda staj yapmıştım neşide öğretmende böle bi siteniz olduğunu bilmiyordum çokk güzel her şey emeğinize yüreğinize sağlık sakaryaya selamlarr çokk özledik oraları...

deniz yasemen dedi ki...

teşekkür ederim arkadaşlar... Lütfen sizde paylaşımlarda bulunun, yeni arkadaşlarımız rondlarda sıkıntı yaşıyorlar. Video olmasada fikir olarak bile paylaşmanız yeterli

Adsız dedi ki...

Merhaba Yasemen Hanım.bizimle paylaştıklarınız gerçekten çok güzel hatta harika diyebilirim.emeğinize sağlık. adresinizi ekledim umarım kabul edersiniz teşekkürler
CANAN ÖĞRETMEN

Adsız dedi ki...

deniz hanım siteniz çok hoşuma gitti. Rondlarınızı izlerken aklıma farklı fikirler geldi. Uygulayabilirsem size ulaştırmak isterim teşekürler.başarılar dilerim :)
GÜLÇİN

Adsız dedi ki...

merhaba deniz hocam, size mail yolladım ama almadınız sanırım.. sizden o aşçı rond unun şarkısını istiyorum.. sizi eklemiştim de ama sanırım kabul etmediniz.. yollarsanız sevinirim.. 23 Nisan için kullanmayı düşünüyorumda tabii sizin için sakıncası yoksa.. şimdiden teşekkürler.. Başarılarınızın devamını dilerim..Ayrıca cevabınızı bekliyorum...
Dilek Öğretmen...

Adsız dedi ki...

Ben dilek meslegimde henuz 2. yilimdayim. istanbulda gorev yapiyorum. sizin fikirleriniz bana ilham veriyor. cok tesekkur ederim. msn ime ekledim kabul ederseniz bilgi paylasimi icin harika olacak. tesekkur ederim paylasimlariniz icin.

deniz yasemen dedi ki...

teşekkür ederim canan, gülçin ve dilek öğretmenim sizlerden gelecek paylaşımlarıda bekliyorum

deniz yasemen dedi ki...

sevgili dilek rond şarkılarını nasıl alacağınızı çok kez belirttim mailine cevap yazmadım çünkü bunun gibi çok mail geliyor. takdir ederseniz ben bir öğretmen anne ve ev kadınıyım ve bu blogla ilgileniyorum.... her maile etkinlik gönderecek zamanı bulmam mümkün değil. lütfen rondların yada bu yorumun üstündeki yazıyı bir daha oku canım.

Adsız dedi ki...

merhaba yasemen hanım. paylaşımlarınız çok güzel emeğinize sağlık. paylaşımlarınızdan yararlanmak istiyorum. adresinizi ekledim umarım sizde beni eklersiniz. şimdiden teşekkürler.
sibel öğretmen.

Adsız dedi ki...

slm elleri öpülesi öğretmenim.ben anasınıfı öğretmeni songül.yürepiniz o kadar güzelki bu etkinlikleri paylaşmışsınız.hepsi birbirinden güzel siz msn me kaydettim umarım beni eklersiniz sizden öğrenecek çok şey olduğuna inanıyorum...saygılarımla

Adsız dedi ki...

hocam merhaba bende anneler gününde sizin etkinliklerinizden faydalanmak istiyorum msninizi ekledim bi an önce beni eklemenizi bekliyorum.saygılarımla.kader öğretmen

Adsız dedi ki...

mrb ben yasemin öğretmen sayfanızı çok beğendim ve sizinle tanışak istiyorum sakın beni yanlış anlamayın sadece etkinliklerimi sizinle paylaşmak ve fikir alışverişi yapmak istiyorum saygılarımla...

betyy dedi ki...

merhaba hocam. ben bir sabihahanım mezunu olarak blogunuzu görünce çok mutlu oldum. istanbulda bir ilköğretimde anasınıfı öğretmeniyim.
sizden bir isteğim olacak. aşuk ve maşuk isimli oyunun müziğini arıyorum. hangi yörenin ya da ismi var mı? bilgilendirirseniz sevinirim. bu arada oyunu çok beğendim. emeğinize sağlık..
betül öğretmen

Adsız dedi ki...

yasemen hocamm benide msn eklerseniz cok sevinirimm süpersinizz paylaşımlarınız için bekliorumm bende yıl sonunda kullanmak için arıyorummm msn eklmizi bekliorummmm sabırsızlıkla msn:cikolata....

Adsız dedi ki...

merhabalar sitenizle daha dün tanışabildim ve çok beğendim yasemen hanım gerçekten çok samimi buldum umarım benide eklersiniz.güzel paylaşımlarda bulunmak dileğiyle...şimdiden teşekkürler...*serpil* konya

deniz yasemen dedi ki...

arkadaşlar hepiniz hoş geldiniz güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim, hepinizi mutlaka eklemişimdir... sizlerle paylaşımda bulunmak güzel yasemen

Adsız dedi ki...

herşey çok güzel yasemin öğretmenim bende bir meslektaşınızım ve etkinliklerinizden faydalanıyorum çok teşekkür ederim,,,burcu

Adsız dedi ki...

merhaba yasemin hanım çok güzel paylaşımlarınız var.
sitenizi yeni gördüm çok şey kaçırmışım:)
bu sene sınıfımın adını ezgi sınıfı koymayı düşünüyordum kalıp ararken burda buldum kendimi
sizin de ezgi sınıfınız varmış:)
rica etsem mevcut grafiğinin kalıbını da gönderebilir misiniz?
çok güzel olmuş,bayıldım...
''esra''

deniz yasemen dedi ki...

hoş geldiniz esra öğretmenim, geç buldunuz demekki bloğumu, ben kendim çizdim o yüzden kalıbı yok bakarak çizmen gerekecek ,zaten büyük boyda,kapıma yapıştırdım bitmişinide yayınayacağım, sevgiler...

Adsız dedi ki...

hoşbuldum :))
evet çizebilirim aslında
ama bitmişini bekliyorum
çok güzel olmuşşş

Adsız dedi ki...

Merhaba yasemin hanım siteyi bulunca çok şaşırdım böyle güzel etkinlikleri paylaştığınız için teşekkürler Ardahanda öğretmenim farklı şeyleri kolayca bulamıyorum inanın çok yardımcı oldunuz teşekkürler
gülsümm öğretmen

hatice dedi ki...

tşkler böyle birşey düşündüğün için

hatice dedi ki...

tşkler böyle birşey yaptığın için
anneler günü yağmur hanım müziğini alamadım nasıl alabilirim

tiredsoul dedi ki...

ben de sizi ekledim deniz hanım,ama öğretmen olduğumu belirtmedim.nereye yAzacağımı bilmediğim için..

fatma evran dedi ki...

süpersiniz hocam birikimlerinizi paylaştığınız için teşekkürler

SEVGİ dedi ki...

Paylaşımlarınız için çok teşekkür ediyorum.. müzikli yemek tarifi rondunuzu çok beğendim şarkısı bana da ulaştırırsanız çok mutlu olurum hepinizine iyi çalışmalar..

CANDAN dedi ki...

MERHABA YASEMEN HANIM.BEN İZMİR' DEN CANDAN.1 YILLIK BİR ÖĞRETMEN OLARAK SİZDEN ÖĞRENECEĞİM ÇOK ŞEY OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYOR VE HER GÜN SİTENİZİ ZİYARET EDİYORUM. MSN ADRESİNİİ KAYDETTİM BEN UMARIM SİZ DE KIYMETLİ VAKTİNİZDEN BİR KISMINI AYIRIP BENİ EKLERSİNİZ. BEN DE NACİZANE BİLDİKLERİMİ HERZAMAN PAYLAŞMAK İSTERİM SİZİNLE. ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER...

Adsız dedi ki...

HOCAM MERHABA
BEN ANKARA DSİ KREŞ ÖĞRETMENİ EMİNE.PAYLAŞIMLARINIZ VE BİZLER İÇİN VAKTİNİZİ AYIRDIĞINIZ İÇİN SONSUZ TEŞEKKÜR EDİYORUMM...BU GÜZEL YÜREKLİLİĞİ KOLAY KOLAY KİMSE YAPMAZ...

derya dedi ki...

merhaba hocam sitenizi yeni keşfettim ve bana çok büyük katkılar sağladınız. ben 4 yıllık öğretmenim ve sizin gibi deneyimli öğretmenlerden öğreneceğim çok şey var. yazışma adresinizi kaydettim umarım sizde kabul edersiniz soyismim oğlu diye bitiyor herşey için teşekkürler Derya öğretmen

derya dedi ki...

mrb sizi tebrik ediyorum çok güzel bir site .Benim 3 yaşında oğlum var ona nasıl eğitici etkinlikler yapabilirim

Adsız dedi ki...

ögretmenim merhabalar öncelikle birikimlerinizi paylaştıgınız için çok teşekkür ederim. Sizi görünce ne kadar yol katetmem gerektiğini daha iyi anlıyorum... msn adresinizi kendi adresime ekliyorum umarım kabul edersiniz.. Gülçin

kelebek dedi ki...

slm sitenizi çok beğendim faydalanıyorum. bir konuda yardımınızı istiyorum yıl sonu gösterisi hazırlamam gerek bunun için vals ve ispanyol dans gösterilerine ihtiyacım var lütfen yardımcı olun cvbınızı burdan mı görürüm acaba, deneriz

bilgiş dedi ki...

Merhaba hocam.Ben Samsundan Bilge.Sitenizi yeni keşfettim ve bana çok yararı oldu.Birikimlerinizi bizimle paylaştığınız için teşekkürler.MSN adresinizi kaydettim umarım sizde kabul edersiniz.

gultuba dedi ki...

selam hocam ben tuba açıköğretim 3. sınıfım.. sitenizi okul öncesi sitesinden aldım ve çok beğendim msn emi ekledim umarım kabul edersiniz çok harika bi site olmuş emeğinize ve yüreğinize sağlık...

fatma atakan dedi ki...

siteye bayıldım
sizin söylediğiniz benim annem şarkısı çok güzel onu nasıl indirebilirim tebrikler

Seher dedi ki...

Yasemin Hocam emeğinize sağlık, size çok teşekkür ediyorum, yayınladıklarınızdan çok güzel fikirler aldım. her şey gönlünüzce olsun. Akhisardan Seher öğretmen

kadriye yalçın dedi ki...

yasemen öğretmenim sitenizi yeni keşfettim.birikimlerinizi bizimle paylaştığınız için teşekkürler keşke herkes bunu yapabilse emeğinize sağlık MSN adresinizi kaydettim kabul etmenizi bekliyorum .

Minik Kelebekler Çocukevi dedi ki...

Yasemin hanım ;
İyi geceler sitenizi yeni keşfettim herşeyden önce emeğinize yüreğinize ve sağlık hepsi birbirinden hoş çalışmalar benim gibi sitenizi gezen herkese yardımcı olmuştur.Msn adresinize benide eklerseniz sizin diğer paylaşımlarınızdanda yararlanabilrim şimdiden teşekkür eder çalışmalarınızda başarılar dilerim.İzmirden MİNİK KELEBEKLER ÇOCUKEVİ adına İngilizce Öğretmeni ve kurucusu Ebru Surkultay

deniz yasemen dedi ki...

Arkadaşlar, geri dönüt verip düşüncelerinizi paylaştığınız için hepinize çok teşekkür ederim...
Sevgiler....

Adsız dedi ki...

sevgili yasemin öğretmenim, ben 3 yıllık bir öğretmenim ve 3 yıldır da sizin takipçinizim. her şey o kadar güzel ki emeğinize sağlık, teşekkür ediyorum herşey için. msn adresinizi ben ekledim kabul ederseniz sevinirim. görüşmek üzere. ESİN

Öznur dedi ki...

10 yıllık öğretmenim çocuklara ilginç konularda bilgi vermek hoşuma gidiyor Bu sitede farklı bakış açılarına sahip olabilecekleri çok bilgi var.Yeni keşfettim sitenizi..Özgeçmişinizi hangi okullarda çalıştığınızı bulamadım hocam Daha çok karıştıramadım ordan oraya geçtim...Hayat paylaştıkça güzel bende birikimlerimi paylaşmak isterim siteye alışamdım daha ne nerde bulamıyorum...Klasik faaliyetleri sevmiyorum değişikliğe ihtiyaçları olduğunu düşünüyorum çocukların bu sitenin bana destek olacağına eminim emeğinize sağlık öğretmenim

öznur dedi ki...

Gerçekten gezindikçe güzel etkinlikler buluyorum..Kalabalık gruplarda öğretmenin tek başına uygulaması biraz zor oluyo bazı etkinlikleri....Ben etkinlikleri uygularken, nelere diikkat ediyorsunuz,etkinlik geçişleri,dikkat çekme yöntemleri hakkında da bilgi alışverişinde bulunmak isterim...Bu konuda da bir bölüm açmanız mümkünmü....Emeğinize sağlık tüm çalışmalarınız için öğretmenim

seda dedi ki...

adım seda.yılbaşı ile etkinlik arıyorum teşekkürler sitenizi çok beğendim

Adsız dedi ki...

yasemen hanım, gerçekten çok naziksizniz emeğinize sağlık..bunlar harika sunumlar..taptım! konya'dan gülnur öğretmen

elif dedi ki...

Yasemen hanım sitenizi begenerek takip ediyorum.msninizi ekledim umarım kısa zamanda kabul edersiniz.sanat etkinliğinde birbirini tamamlayan etkinlikler arıyorum.sitenizde görmüştüm.kelebekli çiçekli bir çalışma sayfası vardı.Boyama ve buruşturmayla tamamlanmıştı.Bunun gibi boyama-katlama veya boyama-buruşturma gibi etkinlik arıyorum.Yardımcı olursanız sevinirim

dilek dedi ki...

merhaba hocam msnnizi ekledim ama uzun zaman oldu bu sayfa kullanılmıyor gibi bi şey söylüyor hotmail.yardımcı olursanız sevinirim

deniz yasemen dedi ki...

teşekkür ederim arkadaşlar...dilek mail adresim kullanılır durumda belki yanlış eklemişsindir..doğru yazdıysan zaten kabul etmişimdir:)sitemde devam ediyor sadece biraz ara verdim :)

Adsız dedi ki...

Hocam çalışmalarınız gerçekten tebrik etmemek elde değil.Sayenizde günlük programı yazarken engin tecrübe ve bilgilerinizden yararlanıyorum.Emeğinize sağlık.

hkn dedi ki...

hocam daha profesyonel yayın yapmanız gerektiğine inanıyorum. kendi sitenizi açın. blogspot olayını çoktan aşmışsınız siz.

yardımcı olabilirim.

deniz yasemen dedi ki...

teşekkür ederim hakan, bu konuda sizinle aynı düşünce de olan arkadaşlarım var.. ama ben böyle mutluyum, aynı enerjiyi bir daha yakalayamam sanırım..

kader dedi ki...

Deniz hanım ben bir öğretmen değilim,sadece 6 yaşında okulöncesi eğitim alan bir kız çocuğunun velisiyim.İnanın ki aile katılım ekinliklerinde siz olmasaydınız ne yapardım bilmiyorum!site içi paylaşımlarınız için teşekkürler.ben bir hemşireyim ve kızımın sınıfı drmanın içinde dansında yer aldığı bir gösteri düzenleyecek,öğretmenimizle birlikte bununla ilğili araştırmalara başladık,kızımın drama eğitmenine sorduk ama hem dans hem dramanın içiçe olduğu bir gösterinin elinde mevcut olmadığını söyledi. sizden yardım alabilirmiyiz acaba?ben size mail adresimi versem beni link'inize eklermisiniz?(kkizilsu@hotmail.com)ilginiz için şimdiden teşekkürler...:)

deniz yasemen dedi ki...

drama öğretmeninizin dans becerisi varsa, önce mimiklerle ve bedenle duygu ifadelerini çalışıp sonrasında bir konu belirleyip bunu dansla harmanlanyabilir.

özlem dedi ki...

ben de 17 yıılık öğretmenim.bir çok etkinlik arşivi oluşturdum.anacak iki şarkı var ki kaybettim bulamıyorum.Elinizde varsa ve yardımcı olursanız çok sevineceğim.Şarkının adı atlı araba .Diğeri de kibritçi kız.sözlerini atırlıyorum ancak müziklerini kaybettim.bılırsam dünyalar benim olacak.çalışmalarınızda başarılar dilerim.