8 Nis 2008

"19-20 Nisan 2008 OKUL ÖNCESİ EĞİTİMCİLER" Ankara Buluşması...

üyesi olduğum okulöncesi sitesinden gelen bir duyuruyu paylaşmak istedim iki günlük bir seminer programı, imkanı olanlara katılmalarını tavsiye ederim
-PROGRAM -
19 Nisan 2008 - Cumartesi9.30-10.00 KAYIT
10.15 - 11.15ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE FEN EĞİTİMİ
Prof. Dr. Fatma ALİSİNANOĞLU, Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi OkulÖncesi Öğretmenliği Ana Bilim Dalı Başkanı
11.15 - 12.15ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE CİNSEL GELİŞİM VE EĞİTİMCİ YAKLAŞIMIMIZ NASILOLMALI?
Prof. Dr. İsmihan ARTAN, Hacettepe Üniversitesi Çocuk Gelişimi ve EğitimiBölümü Öğretim Üyesi
13.30 - 14.30ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİNDE PROJE TEMELLİ EĞİTİM REGIO EMILIA YAKLAŞIMI
Prof. Dr. Z. Fulya TEMEL, Gazi Üniversitesi Mesleki Eğitim Fakültesi ÇocukGelişimi ve Eğitimi Bölümü Bölüm Başkanı
14.45 - 16.15 KONSER - DİNLETİ - OKULÖNCESİ EĞİTİM USTALARINA SAYGI VEOKULONCESİ EMEK ÖDÜLLERİ DAĞITIM TÖRENİ
16.30 - 17.30OKULÖNCESİ EĞİTİM USTALARINA SAYGI - MÜRÜVVET AVNİ ÖZKAN ve LİZ TEYZE'NİNOKULÖNCESİ ALANA KATKILARI PANELİ
Daha fazla bilgi ve başvuru için TIKLAYIN
deniz-yasemen

Hiç yorum yok: