19 Nis 2008

Sevgi Sınıfı Darıca Hayvanat Bahçesinde



Bu gün sevgi sınıfım ve anneleri ile birlikte darıca Hayvanat bahçesine gittik, güzel bir gezi oldu (şahsi fikrim) sevgili çocuklarımla onlara yakışır ve amacına uygun bir şekilde gezimizi tamamladık dönüşte kimileri yorgunluktan sızdı kimileri cin gibi ayaktaydı, uyku fotoları da çok tatlı.... :))
Annelere çok teşekkür ediyorum çocuklarımı da çokça öpüyorummm







şükür benim de bir resmim varmış :)) sık sık mola veren velilerim,



Cahit Öğretmenim bu gün de bizi yalnız bırakmadı

ve dönüş başladı sızanlar...

zeynep, yusuf ,yaren

ömer

beraa
semih
berra
ecre, nisa
misafirlerimiz :))

kızım sena, berke
hilal
ahmet
semih

komşu sınıf :))
yeşilli kızım hande, öykü, özge, melih
tuba, komşu sınıf :))
emine öğretmenimiz
ervanur
ensar
talha
berkehan, yavuz
hazal
dinçer

deniz-yasemen.....ayakta

5 yorum:

Adsız dedi ki...

yasemen öğretmenim gezi çok güzeldi gerçekten çok mutlu olduk resimler hoş çıkmış size sevgilerimizi sunuyor herşey için teşekkürler ediyoruz en yakın zamanda tekrarlamak dileğiyle candan öpüyoruz HANİFE.BİLAL VE HİLAL

Moonish (moonsun) dedi ki...

Fotograflar muhtesem, ne kadar keyifle yasanmis bir gun :)) Cocuklar ve veliler eminim cok eglenmislerdir :))Bu guzel fotograflar icin cok tesekkurler :) Kucak dolusu sevgiler birakiyorum sana canim Deniz Yasemen :))

deniz yasemen dedi ki...

takipleriniz ve yorumlarınız için teşekkür ederim BİLİR ailesi, gezimiz güzeldi bende çok eğlendim :))

deniz yasemen dedi ki...

teşekkür ederim Moonsun seni görmek ayrıca güzel, gerçekten güzel bir gündü kendi adıma çok eğlendim, özellikle cüce maymunlara ellerimle çerez vermek çok eğlenceliydi :))

ikimiz dedi ki...

merhaba blog adapazarı sabihahanım ilköğretim okuluna mı ait orda bir hocamı gördüm sanki kendi ismimi google görsellerinde ararken blogunuzu buldum..