22 Nis 2008

23 Nisan etkinlikleri, Dünya Çocukları









deniz-yasemen

19 yorum:

Adsız dedi ki...

Paylaşımınız için çok teşekkür ederim çok işime yaradı

Adsız dedi ki...

Gün boyu aradığım resimlere sayenizde ulastım.Cok tesekkür ederim..Sevgilerimle

Adsız dedi ki...

VALLA BAYA Bİ İŞİME YARADI BU RESİM ÇOKKK GÜZEL DAHA DOĞRUSU RESİMLER ÇOK GÜZEL BUNU YAPANA VE BU SİTEYE AYRI AYRI TEŞEKKÜR EDERİM SEVGİLER VE SAYGILARIMLA...

deniz yasemen dedi ki...

teşekkür ederim....işinize yaramasına sevindim başarılar.

Adsız dedi ki...

valla çok teşekkür ederim saolun bu resimler sayesinde yarışmayı kazandım çoook saolun ya gerçekten

Adsız dedi ki...

çoooooooooookkkkkkkkkkkk saolun çok güzeller çizene ve bu siteye gönderenlere çoooooooooooookkkkkkkkk teşekkür ederim sabahtan beri arıyodum ve sonuda buldum sevgiler saygılar selamlarrrr :D:D:D

Adsız dedi ki...

çok güzel resimler

Adsız dedi ki...

resimler çok güzel

Adsız dedi ki...

wallaaha Allah razı olsun =) çokk güzellerr kndinle bnce gurur duymalısın (deniz yasemin) eminim bu bnm diil herkeznn kararıdır:)

Adsız dedi ki...

gerçekten o kadar güzel bir site ki yapanın eline sağlık bence herkes bu siteye bakmalı gerçekten çok güzel işime yaradı

Adsız dedi ki...

çok teşekkürler valla sayenizde sınavdan 100 ü garantiledim

Adsız dedi ki...

teşekkür ederiz çok işimize yaradi

Adsız dedi ki...

afedersiniz bu resımler bende var fakat hangı ulkeye aitler tam kestıremedım

Adsız dedi ki...

benceböyle şeyleri hep yayınlamaları gerek
ama çok güzel.......

Adsız dedi ki...

bu resim ler bana uyar bebek surper
Ya

Adsız dedi ki...

çok teşekkürler emeğinize sağlık hocam

Adsız dedi ki...

super

Adsız dedi ki...

COK TESEKKURLER COK İŞİME YARADI TAM İSTEDİĞİM GİBİ :)

sevim dedi ki...

teşekkürler