10 Kas 2010

10 KASIM

Çok beğendiğim 10 Kasım Atamızı anma programını bir daha anasayfada yayınlamak istedim...


Bir 10 Kasım daha...... bu yıl daha bir hüzünlüydü, yaşadığımız son olaylar sonucunda daha bir duygusal olduk, daha da kenetlendik ulusça, Ata'mızı daha çok özler olduk.... yukarıdaki töreni izledikten sonra da öğretmen, veli, ve öğrencilerin gözlerinde aynı hüzün aynı özlem vardı Ata'mıza, Can Mustafa Kemal'imize dair....
Okulumuz öğretmeni  Oya Zehra GİRİT öğretmenim yüreğine emeğine sağlık....

18 yorum:

Adsız dedi ki...

Tebrikler, mükemmel bir tören olmuş. Annemle gurur duyuyorum!

hümeyra dedi ki...

ben korodan hümeyra gerçekten güzel bir tören oldu müzik öğretmenimiz sayesinde mükemmel bir tören yaptık özelliklede 'ne mutlu türküm diyene' derken sanki okulumuz sallandı müzik öğretmenimizi çok seviyorum her nekadar bizim sınıfa sinirlenip 1 versede

Adsız dedi ki...

SEVGİLİ OYA HANIM
TÖRENE KATILAMADIĞIM İÇİN ÇOK ÜZÜLMÜŞTÜM. FAKAT BURADA VİDEO KAYIDINA RASTLAYINCA ÇOK SEVİNDİM. İNANINIZ MÜKEMMEL OLMUŞ. İZLERKEN GÖZLERİN DOLDU.
TÖRENE KATILAN ARKADAŞLARIMIN ÖVDÜĞÜ KADAR VARMIŞ.
HATTA MÜDÜR YARDIMCINIZ" 3000 ÖĞRENCİYİ NASIL EĞİTİP SUSTURMUŞ ŞAŞIRDIK" DEDİ.
İDEALİST BİR ÖĞRETMENSİNİZ. TEBRİKLER!

TÜLAY COŞKUN

Adsız dedi ki...

Ben koradan minel gerçekten güzel tören oldu tabi bu oya öğretmenimiz sayesinde oldu törende'NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE'derken sanki tüm sakarya inledi ben müzik öğretmenimizi çok ama çok seviyorum o çok iyi bir öğretmen onunla grur duyuyoruz...

Adsız dedi ki...

işte sabihahanımın öğretmeni böyle olur ben 7/C sınıfından buket yağcıoğlu ÖĞRETMENİMLE GURUR DUYUYORUMMM ONU ÇOK SEVİORUM

Adsız dedi ki...

işte sabihahanımın öğretmeni böyle olur ben 7/C sınıfından buket yağcıoğlu ÖĞRETMENİMLE GURUR DUYUYORUMMM ONU ÇOK SEVİORUM

Adsız dedi ki...

SEVĞİLİ OYA ÖĞRETMENİM,;
Ben 7/c sınıfından İDEM LARA COŞKUN Oya öğretmenimi çok seviyorum onun sayesinde müzik dersini çok sevdim bütün sınıf oya öğretmenden çok korkuyordu ama şimdi o kadar çok korkmuyoruz Oya öğretmenim çok güzel bir koro hazılamış ben okula gelememiştim burda video'yu bulunca çok sevindim ve gözlerimin içi doldu bütün herkeze izlettim ve çok idalis bir öğretmeniniz var dediler çok güzell olmuşşş

OYA ÖĞRETMENİMİ ÇOOOOK SEVİYORUMMMM

gizem dedi ki...

Ben 7/d sınıfından gizem bu yıl 10 kasım bambaşkaydı.ilk defa türk milleti birbirilerinin gözlerinin içine baktı.Marşlarımızı söylerken biribirilerine kenetlendi.Cumhuriyetin kurucusu yani ULU ÖNDER ATATÜRK'Ü ATAMIZI birkez daha saygı ile andık.Biz bir türk milleti olarak ATAMIZIN ilkelerini ve inkilaplarını koruyacağımıza kendi adıma söz veriyorum.Bunları bize öğreten ve sevgisi ile bizi büyüleyen OYA HOCAMIZA COK TEŞEKKÜR EDERİM...SİZİ COK SEVİYORUM.VE SİZİN GİBİ BİR ÖĞRETMEN İLE TANIŞTIĞIM İÇİN KENDİMİ ÇOK ŞANSLI HİSSEDİYARUM...

Adsız dedi ki...

Ben 7/D sınıfından Filiz gerçekten mükümmel bir tören olmuş başta öğretmenimiz OYA ZEHRA GİRİT'le doğa sonrada bu tören için emek gösteren herkezle gurur duyuyorum ve OYA Öğretmenim benim için bitane onu çok seviyorum...

Adsız dedi ki...

BEN 7-D DEN ELİF.BENDE KORODAYIM.DAHA ÖNCE BİZİM OKULDA BÖYLE GÜZEL BİR 10 KASIM YAŞANMAMIŞTI.SÜPER OLDU.

OYA ZEHRA GİRİT HOCAMIZA SONSUZ TEŞEKKÜRLER!...

Gizem dedi ki...

gercekten cok guzel ve hos bır gundu bıze bu gunu yaattıgınız ıcın sıze mınnettarım sızı gercektende cok sevıyoruz ben gızem 7-c sınıfından tebrıkler

gözde dedi ki...

öğretmenim ben geçen seneden öğrenciniz gözde sizi çok sewiorum vede çok kutluorum emeğinize sağlık sizi çok seviyorum unutmayacağım...

Adsız dedi ki...

Ben 7-C sınıfından Deniz...Öğretmenimiz dünyada eşi benzeri olmayan mükemmel bir öğretmen.Hocamızı çok seviyoruz.böyle bir öğretmenimiz olduğu için çok sanşlıyız...öğretmenimizi aklınızın alamayacağı kadar çok seviyoruzzz....

Adsız dedi ki...

bn 5 d sınıfı öğrencisi olarak öğretmenimle ve okulumla gurur duyuyorum

selim_1996 dedi ki...

Ben 6/B sınıfından Selim KAYA aynı zamanda koro öğrencisiyim yaptığımız 10 Kasım töreni adeata müthiş olmuş özellikle "Ne Mutlu Türküm Diyene" kısmı adeta Sakaryayı inletmiş tabi bunların hepsi sevgili Oya hocamız sayesinde bu siteyi bütün msn dekilere verdim herkes çok beğendiğini söledi sınıfım adına Oyna Hocamızı tebrik ediyor Gözlerinden öpüyoruz sevgilerimle Selim KAYA...

Adsız dedi ki...

hocam çok güzel olmuş tbrklr ben
8\D sınıfından MeSuT

Adsız dedi ki...

aradan 2 sene geçmesine rağmen hala daha etkisindeyim

Adsız dedi ki...

ben çok duygulanmıştım hocam sakarya marşını okurken gözlerim doldu hattta aradan 3 sene geçmesine rağmen hala daha 10 kasımda bu marşlar kulağımda bu anda yeniden gözümde canlanıyor öğretmenim iyiki varsınız şu anda 6/Dden Belinay Kevser