9 May 2010

Anasınıfnda verilen ceza

Geçen hafta tv de yayınlanan, Hatay' da bir anasınıfı öğretmeninin öğrencisine verdiği ceza herkesi çok etkilemişti... bir anasınıfı öğretmeniyle asla bağdaşmayan insanlık dışı bir davranış.. ve söylenenler, öğretmenin bozuk bir Türkçe ile söyledikleri herşeyi açıklıyordu... sizde Fatih gibi davranırsanız böyle pas pas olursunuz işte !!!! dün msn me bunla ilgili bir video geldi
msn adresimi iletişim için kullanmadığımı biliyorsunuz ama dün gelen ileti farklıydı... bu olayı telefonuna kaydeden stajer Fatma öğretmenimizden geliyordu.. öğretmenin sınıfta çocuklara olumsuz davranışlar sergilediği sürekli bu tür cezalar verdiğini ve kanıtlamak içinde benzer bir olayı kayıt ettiğini söyledi bildiğimiz gibi de bu kayıt yayınlandı ve büyük yankı uyandırdı. Arkadaşımız ise bu olaydan sonra tehdit edilmiş, evine girilip darmadağın edilmiş ve bir çok kez tehdit yazıları bırakılmış... polise müracaat etmiş ama koruma sağlanmamış, meb den de yeterli destek alamadığını söylüyor.. haklı olarak şunları da ekliyor arkadaşımız çocuklarıma yada bana birşey olduğunda mı ilgilenecekler?
bende Fatma arkadaşımıza destek olmak için bu videoyu yayınlıyorum sizde yorumlarınızla destek olursanız sevinirim..


yasemen

17 yorum:

deniz yasemen dedi ki...

Yok ya öğretmeni bırakın böyle bir insan olamaz ayaklarıyla eziyor çocuğu ... çocuklara anlattıklarına da bakın gerçekçilikten uzak karnımızda içtiğimiz sütü içen yılanlar.. midemizde büyüyorlar...korku filmi gibi etki yapar çocuklarda..
güzel çağdaş yurdumda bunun gibi örnekler daha vardırda gün yüzüne çımıyordur..

yıldız dedi ki...

Tek kelimeyle kabul edilemez bu davranış biçmi. Bunu böylesine normalmiş gibi yapabilen biri ruh hastasıdır.Normal dışı, öğretmen denilemeyecek birnin varlığı beni oldukça rahatsız etti,üzdü.
Ne olur velilerimiz ve yetkililer bu adi yaratığa haddini bildirmek için birlik olsunlar,bu olayı kayden arkadaşımı alnından öpüyorum.Çünkü duysam inanmam, mümkündeğil böyle bir anasınıfı öğretmeni olamaz diye düşünürdüm.

aynur dedi ki...

Sevgiden uzak bir öğretmen olduğu konuşmalarından belli oluyor.Anaokulu öğretmenliğini çocukları gerçekten seven ve onlara vereceği bilgilerle faydalı olabileceğini düşünen kişilerin yapması gerekir.Bu öğretmenin disiplin cezası alması lazım tıpkı öğrencilere verildiği gibi...

Adsız dedi ki...

yazık ya!!dehşet malesef böle egitimciler oldugu sürece kimse gelen nesli yadırgamasın..

Elvan dedi ki...

Bu küçük yaşta ne güzel bi temel atmış öğretmenimiz..Çocuğun hayatı boyunca aklından çıkaramıyacağı kötü bi an olarak kalacak...Ama sistem sistem değil yaptırım yok burası Türkiye ...

SİBEL dedi ki...

İNANAMIYORUM SONUNU İZLEYEMİDİM BİLE ŞİDDETLE KINIYORUM VE GEREKEN CEZANIN EN KISA SÜREDE VERİLMESİNİ DİLİYORUM.

helin dedi ki...

inanamadım tüylerim diken diken oldu.ya onlar bizim çocuklarımız.resmen çocukların psikolojisini bozan,eğitimden soğutan,cahil(her okumuş eğitimli olmuyor malesef)böylelerinin okulun kapısından bile geçmesi yasaklanmalı bence.umarım en kısa zamanda görevinden uzaklaştırılır.şiddetle kınıyorum..

Meral dedi ki...

YAZIKLAR OLSUN BÖYLE İNSANLARA ÇOCUK EMANET EDİYORUZ KESİNLİKLE CEZASIZ BIRAKILMAMALI YAVRUMUN NASILDA BASIYOR ÜZRİNE YA VİCDANSIZ KADIN....ALLAH SORAR O MELEĞİN AHINI SANA...İYİKİ GÜN YÜZÜNE ÇIKTI BU OLAY KİMBİLİR DAHA KAÇ ÇOCUĞUN CANINI YAKACAKTI.

fatma dedi ki...

İçimizde böyle çürük yumurtaların olması çok üzücü.Şiddetle kınıyorum

burcu dedi ki...

bu tarz insanlar bizi de zan altında tuturuyor veliler bu tarz şeyleri izleyip okula geldiklerinde hemen bu olayları anlatıyorlar bak böyle yapılmış sen sakın yapma dercesine yazık utanıyorum böyle ceza verildiğini ilk kez gördüm okul öncesinde mola yöntemi var ama böylesine ceza demek bile yanlış kendisi türkçeyi konuşamıyor nasıl öğretmen yapmışlar bunu bu kadın suçlu değil bunu öğretmen sıfatıyla onu oraya oturtanda suç

Adsız dedi ki...

bu mesleği gerçekten hakkıyla yapan insanlar için çok kötü bi örnek olmuş gerçektende

serap dedi ki...

böyle birşey olamaz şuanda ağlıyorum hiç tanımadığım halde kesinlikle atılacak bu herkimse hatta onunda ayaklar altında saatlerce durmasını istiyorum şuan lütfen bu herkimse adını soyadını biliyorsanız yazın böyle eğitimci olmaz gerekli herşey yapılmalı sadece meslekten ihraç değil gerekli tüm cezaları çekmeli buna kayıtsız kalamayız böyle birşey olamaz asla kabul edilemez asla

SEVAL dedi ki...

gerçekten şiddetle kınıyorumm.bende yıllardır aynı mesleği yapıyorum ve böyle meslektaşlarımı görmekten inanın utanç duyuyorum.diksiyonu bozuk konuşmayı bilmeyen cehalet düşkünü insanlaramı emanet ediyoruz çocuklarımızı?!bukadar kesin kanıtı olan bir olayın üzerine düşülmemiş ciddiye alınmamışsa ve kapatılmaya çalışılmış ise öncelikle baştakilerin cezalarını almaları gerek.ne olursa olsun onların çocuk olduğunu unutmamalıyız.Bu insan kesinlikle meslekten uzaklaştırılmalı.

alev dedi ki...

pes yani.hem öğretmene hemde ailelere. o çocuklardan hiçbiri ailesine birşey dememiş mi mutlaka demiştir.okul idaresinede pes hiç haberleri olmamış mi?

nur dedi ki...

öğrenciyim ve ben de okul öncesi öğretmeni olacağım. inanın bu tür şeylere şahit oldukça nefes alamıyorum. Allahım bunlarnasıl insanlar. vicdan yok mu. cahilllik bile değil bu. inan değil ki bunu yapan. aldığı eğitime de diplomaya da acıyorum. yazık.

fatma dedi ki...

İzlerken nefesim kesildi, gözlerim doldu. Bunu yapan daha bilmediğimiz neleri yapmıştır ya da hala yapıyordur :(

Adsız dedi ki...

o pas pas niyetine kullandığı kuzucuk kendi çocuğu olsa ne yapardı:(