10 Nis 2009

Canım Annem Resim Yarışması -Sakarya

Sakarya 'da bir ilk olan ve benimde organizasyonunda bulunmaktan mutluluk ve onur duyduğum Canım annem resim yarışmasında ikinci etaptayız. Elemeyi geçen 250 çocuk ve aileleri ile yarın Atatürk kapalı spor salonu ve Lütfü yaman spor salonunda buluşuyoruz. Anneler bir salonda türk sanat müziği konseri ve sanatın çocuk ruh sağlığı üzerine etkilerini dinlerken diğer salonda çocuklarla annem konulu resim yapacağız .
Bu gece yarın neler olacağını düşünerek uyuyamayacağımı biliyorum 250 çocuk bir arada üstelik altı yaş ve sınıfımın on katı, sorumluluk büyük çok heyecanlıyım ...... Üniversiteden gelen öğrencilerin yardımı ile bir aksaklık yaşamadan güzel ve eğlenceli bir gün yaşacağımızı düşünüyorum umarım her şey çok çok güzel olur... bizim için güzel dileklerde bulunun arkadaşlar ayrıca:
Sakaryada olan sanata önem veren ve vakit ayırabilecek arkadaşlarımızı yarın saat 14.00 da bekliyorum davetlimizsiniz......


yasemen güler

1 yorum:

Adsız dedi ki...

hocam geldim ama çok meşguldünüz yanınıza gelemedim her şey çok güzeldi tuba