13 Nis 2009

Canım Annem Resim Yarışması- Atatürk Kapalı Spor Salonu

Resim yarışmasının görüntüleri:
Görüldüğü gibi büyük bir organizasyon oldu elemeyi geçen 250 çocuktan 230 u katıldı yarışmaya. Yerlere serilen minderlerin üzerlerinde keyifle resim yaptılar görüntüler harikaydı ben sadece bir kaç foto çekmeye vakit bulabildim. Hiçbir aksilik çıkmadan alnımın akıyla bu salondaki görevimi tamamladım tabiki MYO. öğrencilerinin büyük yardımlarıyla hepsine çok teşekkür ediyorum büyük bir özveriyle çalıştılar öpüyorum hepsini....
Yarışma sonrasında diğer salondaki annelerin yanına gittik orada balonlarla karşılandık ben çok eğlendim keyifli bir gündü umarım çocuklar da eğlenmişlerdir, ara ara gözlerinde yabancı bir yerde olamanın endişelerini gördüm ama paniğe sebep olmadan kısa sürede alıştılar duruma... hepsini çok öpüyorum çok tatlılardı. 10 Mayısta ödül töreni ve şenlikte görüşmek üzere :))




resimler bitti içlerinde hediye olan çantaları aldılar. Hediye edilen yarışmanın amblemi olan tsirtleri de giyip diğer salona gitmek için hazırlandık.

yarışma ile ilgili daha detaylı bilgi için yarışmaya ait sitemizi BURADAN ziyaret edebilirsiniz.

yasemen güler

3 yorum:

Adsız dedi ki...

harika bir düşünce emeği geçenleri tebrik ediyorum. nesrin öğretmen

Adsız dedi ki...

hocam çok güzeldi çocuklar adına yapılan harika bir iş emeği geçenlere selam ve sevgilerimizi iletin lütfen. size ayrıca teşekkürler çok yoruldunuz tebrikler fatma- nilüfer- sema öğretmen

Adsız dedi ki...

o kadar çocuğun hakkından nasıl geldiniz helal olsun... öğretmen