16 Nis 2009

saçma sapan yorum yazan arkadaş beğenmiyorsan gelme siteye. amacım yaptıklarımı senin beğenine sunmak değil ve neden hergün ziyaret ediyorsun sitemi kişisel bir sorunun var sanırım benimle yada kompleksin....
ayrıca yorum yaptığın zaman ıp adresin bende görünüyor bilmem biliyormusun bu şu demek oluyor istediğim zaman senin yorum yaptığın bigisayarın kime ait olduğunu öğrenebilirim ve seni bulurum... bunu anlayacak beyne sahipmisin bilemem ama artık buraya gelme istenmiyorsun gururlu ol biraz....

5 yorum:

Adsız dedi ki...

o olmsuz kişi için çok güzel yazmşsnz hocam.bende anaokulu öğretmeniyim ve ilkkez geldm bu siteye.ben bile çok kızdm bilmeden olayı.sizi eleştrmek yerine gösterdiğiniz emeği ve kişilerle paylaşmanızı anlayamayacak kadar yetersiz bir kişilk bu tür insanlar .. başarılar diliyormm,,
jale demirarslan.anaokl öğretmeniSAMSUNN

aydan dedi ki...

gerçekten çok güzel bilgilerinizden faydalandım teşekkür edemeden geçemicem ellerinize sağlık hocam

Nida dedi ki...

biraz geç olcak ama ,bende yenibuldum bu siteyi ,daha öncede etkinlik ararken görmüştüm ama bugün daha iyi incelemek için oturdum bilgisayar başına ,gerçekten çok güzel şeyler var burda..emeğinize sağlık,Kocaeli/Çayırova Mevlana İ.ö.o.

çiğdem dedi ki...

gerçekten çok etkili bir site olmuş bir öğretmen adayı olarak çok yararlı buldum yapılan etkinlikler gerçekten zor inşallah bizde öğrencilerimz için bu tür etkinlikler yapabilirz teşekkürler

deniz yasemen dedi ki...

Teşekkür ederim arkadaşlar paylaştıkça alınan hazdan bende çok mutluyum