7 Oca 2009

Anasınıfı ve Okul öncesinde Dosyalar

Aşağıda sınıfta uygulamak için hazırladığım formları ekledim,
haftalık bülten; hafta içinde yapacağım etkinlikleri yazarak veliye gönderiyorum, altına notlar yazarak iletişim amacı ile de kullanıyorum...

Davranışlarla ilgili çizelgem; okulların açıldığı ilk aylar için çok etkili iki üç ay kullanıp davranışlar oturunca bırakılmalı, daha sonra hedeflenen davranışları değiştirerek ikinci dönem tekrar kullanıyorum. Pazartesi çocuklara veriyorum bir sonraki hafta okula getiriliyor çok gülenyüz alanlar alkışlanıyor eve yenisi gönderiliyor. Bu iki çizelge aile katılımı etkinliklerinde giriyor.

Öğrenci sağlık gelişim tablosu ,

Çocuk ve veli bilgilerine kolay ulaşmak için hazırladığım bir çizelge, panoma asıyorum
matbu olarak bulduğum bir gezi planı örneğim





Aşağıdaki formları bazı arkadaşlar bloğumda bulamadıkları için şaşırdıklarından dolayı ekliyorum :)) okulöncesi program kitabında olduğu için gerek duymamıştım, ayrıca bu dönem sonu ve ikinci dönem sonu olmak üzere iki kez doldurmamız gereken kazanım değerlendirme formu var isteyenler için onlarıda ekleyebilirim. Diğer formları ve çizelgeleride vaktim olduğunda ekleyeceğim.

yasemen güler

4 yorum:

kırçiçekleri dedi ki...

Yasemin Öğretmenim merhabalar.Cd lerinizi arkadaşınıza bıraktım çok teşekkür ediyorum.Benim cd lerimi ne zaman isterseniz getirmeye hazırım.Ama size vermek isterim bahaneye o güzel güler yüzünüzü görmüş olurum.

kırçiçekleri dedi ki...

Bu arada ben gülten öğretmen.İyi akşamlar.Gösteriyi biz şen gemicilere karar verdik.

deniz yasemen dedi ki...

eminim çok güzel olur öğretmenim, bencede ben varken getir cd leri, bebek yokken hazır bol bol gez beklerim en kısa zamanda kendine iyi bak :))

türkan dedi ki...

çok harika bir site üye olmak istiyorum