2 Oca 2009

Yeni Yıl Kutlamamız

31 aralık günü yaptırdığım yeni yıl kutlama kartımız, Çocuklar tarafından kesildi, kalp boyandı simlendi, içinin kutlama yazısı kesilerek yapıştırıldı. En son şekilli delgeçlerle çıkardığımız kar taneleri ile süslenen kartımız tamamlandı. Çocuklara krem davetiye kağıdına yaptırdım daha güzel oldu ama aceleden çocuklarınkini çekmeyi unuttum.

Stajer öğrencilerimizle birlikte yaptığımız bir çalışma mukavva silindir şeklinde yuvarlandı üzerine çam ağaçları kesilerek ortalarından mukavvaya yapıştırıldı , sonra sembolik çam ağacımız süslendi,
yasemen güler

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Yasemin hocam bende Anaokulu öğretmeniyim.Benimde bloğum var sizin bloğunuzu da takip ediyorum.Güzel faaliyetler yapıyorsunuz.Benim bloğum da da değişik faaliyetler var.Bende değişik etkinlikler yaptırmayı seviyorum.4 yaş grubunala ilgileniyorum.Geçen sene 6 yaş grubuna eğitim veriyordum.Mezun ettim.4 yaşa geçtim.(Gülten öğretmen)

deniz yasemen dedi ki...

Bloğuma ziyaretleriniz ve yorumunuz için teşekkür ederim gülten öğretmenim adresinizi verirseniz bende ziyaret etmekten mutluluk duyarım

Adsız dedi ki...

http://kirciceklerimiz.blogspot.com
Hocam ben bu akşam geldim.Okulunuza yoktunuz sabahçıymışsınız.İnşallah başka sefere aslın da sizinle tanışıyoruz.Görüşmek üzere gülten öğretmen