19 Oca 2009

Anasınıfı Okul öncesi dönem sonu gösterimiz

Çocukların dönem içinde öğrendikleri oyun ve şarkılardan neşeli ve onların sevdiklerinden, bireysel şiirlerden oluşan etkinlikleri anne ve babaları için sunduk. Tabiki her zaman savunduğum gibi çocuğun alıştığı güven duyduğu bir ortamda sınıfta... sınıfı şirinleştirmek özel kılmakta bizim elimizde, dolaplarımızın önüne bir perde dikerek üstüne çocukların çektiğim resimlerini bastırıp renkli kağıtlarla çerçeveleyerek perdeme taktım, Çok ta şık oldu bence
Ayrıca bu gün çocuklarım çok şaşırttı beni o kadar kendilerinden emin ve neşeli söyledilerki şarkları oyunları ve şiirleri bu kadarını beklemiyordum çok mutlu oldum onlara kocaman sevgiler. Oyun ve şarkıların video kayıtları bir kaç gün sonra...

Velilerimin getirdiği yiyeceklerde harikaydı hepsinin ellerine sağlık, o kadar çooook yedimki ( öğleden sonra ki arkadaşımın gösterisinde de nefis yiyecekler vardı :))) gece 03 hala ayaktayım ve tokum... teşekkür ederim sevgili velilerim ilginize ve emeğinize

yasemen güler

4 yorum:

Adsız dedi ki...

öğretmenim bi boydan görseydik sizide...çok şıkmışsınız duyduk
:)) öpüyorum iyi akşamlar
EBRU

deniz yasemen dedi ki...

teşekürler ebru gelseydin canım, her zamanki halimizdi

kırçiçekleri dedi ki...

Öğretmenim çok güzel ve sıcak bir bir ortam olmuş.Velilerin de ara sıra sınıfa gelip etkinliklere katılması bir başka oluyor.Tebrik ediyorum.Güzel hazırlanmışsınızdır.Eminim çünkü ben sizin sınıfa geldim.Çocuklarınızla ilgilenmenizi gördüm.Çocuklarınız da zehir gibi maşallah.Daha nice güzel etkinliklere inşallah.

deniz yasemen dedi ki...

sağolasın canım şimdi sana geliyorum