30 May 2008

Sevgi sınıfı Alaşara'da kahvaltıda

Bir öğretim yılı daha bitmek üzere, sevgi sınıfım geri saymaya başladı, bizde son günlerimizi keyifli geçirmeye karar verdik, gezmelerimizi artırdık bu gün de Alaşara ya kahvaltıya gittik biraz reklam yapalım :)) harika bir yer, çocukların oynaması için parkları var ayrıca çok temiz, kahvaltı deseniz fazlası var eksiği yok yedik yedik.... kalanları paket yapsak akşam yemeği de çıkardı... elleri bol çeşit desen saymaya başlasam yarısını unuturum kısaca çoook memnun kaldık hepimiz,
fotoğraflardan çocukların da ne kadar mutlu olduğu görünüyor, şanslı çocuklar bunlar dönüşte ada center daki şenliğe denk geldik atladık arabadan çocuklar burada da son enerjilerini kullanarak oynadılar herkes memnun evlerimize geldik..... haftaya yeni bir piknikte buluşmak üzere :)) sizleri kocaman öpüyorum




RESİMLERİN DEVAMI BURADA
deniz-yasemen

1 yorum:

Adsız dedi ki...

sizi uzun zamandır takip ediyorum çalışmalarınızı evde çocuğuma uyguluyorum,
çok özel öğrenci ve velilere sahip olmalısınız iletişiminizin samimiyetini gezilerinizin resimlerinden hissedebiliyorum çocuklarımında eğitim hayatı boyunca sizin gibi ilgili ve çağdaş bir öğretmene sahip olmasını dilerim.
bir anne :))