10 May 2008

Anneler günü-sevgi Ormanı-Drama

Anneler günü program bitti hafiflemiş olarak evdeyim, keyifli, hoş, güzel, samimi..... bir gündü
aksaklık yaşamadan akıcı bir şekilde programımızı tamamladık tabiki çocuklar ve velilerin desteğiyle... herkese kucak dolusu sevgiler :))
Şu an yayınlayacak materyalim yok elimde, ben sadece sevgi ormanını çektim onu da uzun olduğu için kırparak yayınlıyorum , diğer oyunları ise kaydını alınca ekleyeceğim.
Kıyafetlerimizi velimiz Canan hanım dikti çok güzel oldular, kırmızı elbiselerimiz harikaydı ellerine sağlık.





5 saatir uğraşıyorum olmuyor bende iki bölüm halinde yayınlamayı denedim sanırım oldu, artık izleyebilirsiniz sayın velilerim ikinci bölüm de 10 dk sonra geliyor.


deniz-yasemen


8 yorum:

Adsız dedi ki...

yasemen öğretmenim emeğinize sağlık.çocuklarımızın içinde ne cevherler varmış fakat bunu ortaya çıkarmak büyük bir iş ama bunu siz başardınız (:SEVGİ ORMANI:) bunun en büyük kanıtı oldu.sizin gibi bir öğretmenimiz olduğu için çocuklarımız ve biz çok şanslıyız.sizinde her gününüz bugünkü gibi çoşkulu,sevgi dolu huzurlu olsun (sevgi ormanı)tüm annelerin ve sizin ANNELER GÜNÜnüz kutlu olsun.sağlıcakla kalın.sSEVGİLERİMİZLE...BİLİR AİLESİ:)

Deniz CEYLAN dedi ki...

Canım kardeşimin biricik öğretmenine Ceylan ailesi adına teşekkürlerimizi gönderiyorum. Buradan gördüğüm kadarıyla birçok insan emek vermiş ve herşey kusursuz olmuş. Keşke yakında olup yardımcı olabilseydim. Öncelikle sizin ve bu site aracılığıyla tüm annelerin anneler gününüzü kutlarım, bir aksilik olmazsa Semih'in doğum gününde görüşmek dileğiyle...

deniz yasemen dedi ki...

Çocuklar hazır gelince bana da sadece işlemek kalıyor, ben de ılımlı, her zaman destek olan, işbirliğine hazır velilerim olduğu için şanslıyım...

deniz yasemen dedi ki...

teşekür ederim Deniz Ceylan görüşmek üzere...

Adsız dedi ki...

ANNELER GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN.EMEĞİNİZE,YÜREĞİNİZE,ELLERİNİZE SAĞLIK.ÇOCUĞUMUZUN SİZİN GİBİ DEĞERLİ BİR ÖĞRETMENİN ELLERİNDE GELİŞTİĞİNİ GÖRMEK BİZİ ÇOK MUTLU ETTİ.MÜMKÜN OLSADA 1.SINIFTAN İTİBARENDE SİZİNLE OLSALAR.HER ŞEY İÇİN SONSUZ TEŞEKKÜRLER.AYŞE-MESUT ULU

deniz yasemen dedi ki...

Teşekkür ederim Sayın ULU ailesi, Berkehan her türlü övgüye layık, çok iyi yetiştirilmiş bir çocuk ben sadece biraz katkıda bulundum. Keşke birinci sınıfta onlarla olabilme şansım olsaydı... iyi günler

CANAN OKŞAN KURT dedi ki...

emeğinize ve bızlerle paylaştığınız için yüreğinize sağlık

seher dedi ki...

Yasemin Öğretmenin çalışmalarınız çok güzel, izniniz olursa sevgi ormanı ve Yağmur Hanım çalışmalarınızın müziğini alabilirmiyim. Size Hotmail adresime ekledim. Sehermese olarak. beni kabul ederseniz çok sevineceğim şimdiden teşekkür ederim.