9 May 2008

Anneler Günü Hediyemiz

Annesi olup da bu güzel günü kutlayanlara ne mutlu, hepinizin ve annelerinizin günü kutlu olsun



Hediyemizin yapım aşamaları, sırayla boyadık...Hazır bir şeyler bulup yapıştırmak basit geldiğinden oturup kendim çizdim, bu arada çocuklar da etkinliklerini neredeyse kendi kendilerine yaparak bana yardımcı oldular.
Kazara okula gelip sınıfa giren annelerine de bunlar sabahçı çocukların, diyerek sırrı korumuşlar (bu gün öğrendim) :)) benim çocuklarım bir harika...

Çocuklarında yardımı ile annelerimize yaptığımız hediyemiz: Mutfak için poşetlik
Bunun için, tabaka halinde ince mukavva, daire şeklinde tahta kutu, akrilik boya, vernik, slikon tabancası
Bir tabaka mukavva ortadan ikiye kesilerek kabımızın içine sığacak şekilde ölçülerek fazlası kesildi. Aşağıya gelecek yeri küçük kapı şeklinde kesildi. Mukavva ince olduğu için kesme işleminde makas kullanabilirsiniz.
Mukavva kenarına sıcak slikon sıkılarak silindir şeklinde yapıştırıldı, yine slikonla kutunun içine oturtuldu. istenen renkte akrilik boya ile boyandıktan sonra kurumasını bekledik 2-3 saat.
Kutumuzun üzerine, ben üzerine laleler çizdim, siz internetten de bulabileceğiniz anneler ile ilgili resim yada yazılar yapıştırabilirsiniz, çocuklara şablon baskı yaptırabilirsiniz vb.
En son tinerle inceltilen vernikle kutumuzun daha parlak görünmesini sağlıyoruz ve boyayı sabitliyoruz.
Şeker gibi bir paketlemeyle hediyemiz anneleri bekliyor.
Program sonunda çocuklar annelerine hediyelerini verdiler, bu hediye işini sır gibi sakladıklarından annelerine hoş bir sürpriz oldu... :))
deniz-yasemen

1 yorum:

mavi dedi ki...

ben yaptıklarınızı ilgiyle ve dikkatle takip ediyorum. bu çalışmanız bana sanki mukavva değilde plastik boru gibi geldi. mukavva zamanla deforme olacağından acaba nasıl olur? teşekkür ederim