13 Ara 2007

Anasınıfında kağıt işleri


Uğur böceği çiçek şekli katlanarak oluşturulur, ailelerine kitap ayıracı olarak hediye ederler.



Değişik boyda daireler katlanarak oluşturulur. Umarım yapılışı anlaşılır.


Daireler katlanarak yapılan bir çalışma, çaydanlığın ağız kısmı ikiye katlanır uçlarından iki yana açılarak oluşturulur.



süslemeler için yıldız makarna yaldızlı boya ile boyanır, pul kullanılabilir, kapı kolunun altına ve karşısına cırt cırt yapıştırılırak kapının kapalı durması sağlanır. İçi yazılarak davetiye olarak da kullanılabilir.









Gövde için iki büyük daire, gözler için iki daire kesilir, üstüne oynar gözler yapıştırılır. Bacaklar yapıştırıldıktan sonra ikinci parça alt tarafına yapıştırılır.





Bütün parçalar daire şeklinde kesilir, katlanarak kullanılır.


27 yorum:

Adsız dedi ki...

GÜZEL OLMUŞ TEBRİK EDERİM

Gülay Örgü dedi ki...

Mrb.Sitenize bayıldım.Bana çok faydalı oldunuz.Ben de anasınıfı öğretmeniyim(usta öğrt.)Hergün uğramadan geçemiyorum ama ben de beklerim.

deniz yasemen dedi ki...

Gülay,
teşekkür ederim şimdi sana uğruyorum :))

Adsız dedi ki...

bunlar çok güzel olmuş tebrik ederim bunları yapanları

Adsız dedi ki...

didem
bunları küçükler yaptıysa yaşlarına göre çok güzel yapmışlar

deniz yasemen dedi ki...

çocuklarım altı yaş grubu ve ilgili aile çocukları. Ayrıca bu tür çalışmaları parmak kasları gelişince yaptırıyorum, çizimleri de öğretmen yapınca zorlanmadan zevkle yapıyorlar.

Adsız dedi ki...

slm siteniz güzelmiş ben şimdi gördüm tebrikler başarılarınızın devamını diliyorum
batmandan esra

Adsız dedi ki...

sizi tebrik ederim .çalışmalarınızı görünce biraz üzüldüm .çünkü kızımın öğretmeni çocuklar için uğraşmaya değeceğini düşünmeyen biri idi.onun içindirki anasınıfına kızımı gönderdiğime pişman oldum başarılarınızın devamını dilerim

Adsız dedi ki...

sizi tebrik ederim .çalışmalarınızı görünce biraz üzüldüm .çünkü kızımın öğretmeni çocuklar için uğraşmaya değeceğini düşünmeyen biri idi.onun içindirki anasınıfına kızımı gönderdiğime pişman oldum başarılarınızın devamını dilerim

deniz yasemen dedi ki...

isimsiz annemiz haklısın herkes işine saygı duyarak çalışmıyor. ama konu çocuklar olunca iş ahlakından önce bence vicdan çalışmalı, umarım kızınız bu deneyiminden ilerisi için olumsuz etkilenmemiştir. iyi günler...

Adsız dedi ki...

yha bn cocuk gelişimı bolumu okuorum biraz daha ayrıntılı ve daha cok etkinlik koyarmsınız

Adsız dedi ki...

gerçekten çok güzel şeyler yapmışsınız. diğer sitelerde bu kadar açık ve düzgün etkinlekler bulamıyorum. çok teşekkürler. ellerinize sağlık:)

deniz yasemen dedi ki...

teşekür ederim elimdeki 18 yıllık birikimlerden birktirdiklerimi paylaşmaya çalışıyorum

Adsız dedi ki...

merhaba bende cocuk gelişimi bölümünde okuyorum gercekten cok yararlı oluyor bizim için emeğiniz için tşk ederim

Adsız dedi ki...

slm sıtenıze bayıldım harıkasınız emegınıze saglık zuhal

deniz yasemen dedi ki...

teşekkür ederim zuhal

Adsız dedi ki...

çok güzel olmuş hepsi tşk ederim

emel dedi ki...

güzel nedemek müthiş olmuş. yabancı olanlarda güzeldi.

Adsız dedi ki...

KUMANIN KULLANDIĞI KAĞIT RENKLİ PARŞÖMEN KAĞIDI.BUGÜN BENİM SINIFIMDADA CELAL İSİMLİ HİNTLİ BİRİSİ VARDI KAĞITLARI SORDUM KONYADA BÜYÜK KIRTASİYELERDEN ALMIŞ ONLARI KESMİŞ.

Adsız dedi ki...

walla cok guzel seyler war bunları oğrencilerıme yaptırıcam cok ıyısınız(bu sıtenın sahıplerı)

isimsiz... dedi ki...

işte anaokulu öğretmeni diye size denir bencede çk güzel etkinlikler ellernze emeğinize sağlık...

Adsız dedi ki...

siteniz çok güzel başarılarınızın devamını dilerim

Adsız dedi ki...

çok güzel olmuş çocuklar aferim size.. ben geleeceğin bi çocuk gelişimi öğr.olarak çok beğendim...

Adsız dedi ki...

çok güzel olmuş ellerinize kollarınıza sağlık çocuk gelişimi öğrencisi olarak çok beğendim bunlar etkinlik dosyamda yer alacaktır sevgilerle... :):):):) KÜBRA

Adsız dedi ki...

bana kağıt katlama örnekleriniden yollayın

Adsız dedi ki...

harika çok güzel bayıldım umarım daha iyilerini yaparsınız


Adsız dedi ki...

bana kağıt katlama yollarsanız çok sevinirim tebrik ederim bunları yapanları