9 Ara 2007

Evdeki davranışlarım, Haftalık bülten

Hafta başında beş günlük planda yer alan etkinlikleri bu çizelgeye yazarak veliye gönderiyorum, böylece veli çocuğuyla gün içerisinde neler yaptığıyla ilgili olarak konuşurken daha hazırlıklı oluyor.
Çocuğunun anasınıfında yaptığı etkinlikleri ve öğrenilenleri de takip edebiliyor..
Alt kısmındaki boşluk alana veliye özel yada tüm velileri yönelik notlar yazılabiliyor.Çocukların boy-kilo ölçümleri, günlük beslenme tablosu vb yazılabilir...


Çocukların evde uyması gereken kurallar yada davranışlar yazılarak haftalık olarak eve gönderilir. Davranışlar değiştirilebilinir

Yerine getirilen her davranışın karşısına gülen yüz çizilir... denemenizi tavsiye ederim çok etkili....

1 yorum:

citlembik dedi ki...

slm hocam ben evdeki davranışlarım çizelgesini geçen sene ilk defa uyguladım bu senede uyguluyorum hatta arkadaşlarıma da tavsiye ettim çok faydası oluyo arkadaşlarımdan da aynı onay geliyo teşekkürler emeğiniz için sağolun