20 Ara 2007

Kadınlar ne zaman dinlenir?

Ben Yatıyorum..
Akşam annemle babam televizyon seyrediyorlardı.
Annem, "Geç oldu", " ben yatıyorum." dedi.
Kalktı, mutfağa gitti.Çerez-meyve tabaklarını çalkaladı kaldırdı.
Sabaha hazır olsun diye çaydanlığı doldurdu, demliğe çay koydu.
Şekerliğe baktı, dibinde az kalmış, üstüne ekledi.
Kahvaltı için buzluktan ekmek çıkardı,
akşam yemeği için çözülsün diye de eti aşağıya koydu.
Kahvaltı masasını hazırlamak için masanın üstündekileritopladı.
Telefonu şarja koydu, telefon defterini kapatıp yerine koydu.
Sonra,çamaşır makinesinden ıslak çamaşırları çıkarıp astı
ve makineyi tekrar doldurdu.
Banyodaki çöp sepetini boşalttı.
Islak bir havluyu kurusun diyeduş perdesinin borusuna astı.
Bir gömlek ütüledi, kopuk düğmesini dikti.Çiçekleri suladı.
Esneyerek gerindi ve yatak odasının yolunu tuttu.
Çalışma masasının yanından geçerken durdu, öğretmene tezkere yazdı, okul gezisi için para sayıp ayırdı, eğildi, sandalyenin altına girmiş ders kitabını aldı,masanın üstüne koydu.
Kek tarifleri defterini çıkardı, arkadaşına söz verdiği tarifi bir kağıda yazdı, çantasına koydu. Bakkaldan alınacakları notetti, notu da çantasına koydu.
Sonra gitti, 3'ü 1 arada temizleme losyonuyla yüzünü yıkadı, dişlerini fırçaladı.
Gece kremini ve kırışık önleyici nemlendiricisini sürdü.
Tırnaklarına baktı, törpüledi.
İçeriden "sen yatmayagitmemiş miydin"diye seslenen babama
"şimdi gidiyorum" deyip köpeğin su kabını doldurdu.
Kapıları pencereleri kontrol etti,holdeki lambayı yaktı.
Kardeşimin odasına gitti, oğlan uyumuş,lambasını söndürdü, bilgisayarını kapattı, gömleğini astı, yerdeki kirli çorapları toplayıpsepete attı.
Bana geldi,"haydi yat artık, biraz da yarın çalışırsın," dedi. Kendi odasına gitti, saati kurdu, ertesi gün giyeceklerini hazırladı. Kendi kendine iyi geceler diledi, hayallerinin gerçekleştiğini gözünün önüne getirdi.
İşte o sırada babam televizyonu kapattı, ortaya öylece bir
"ben yatıyorum"
dedi ve gitti yattı.
Sizce bu işte bir gariplik yok mu...........?
Kadınların neden daha uzunyaşadığını merak etmiyor musunuz?
ÇÜNKÜ BİZİM YAPIMIZ UZUN ÇEKİŞLİ
(ve işimizi bitirmeden öyle çabuk çabuk ölemeyiz)!
Şimdi bu yazıyı tanıdığınız olağanüstü kadınlara gönderin.
Emin olun, hepsi bayılacaktır.
SONRA DA ARTIK YATIN!...

Ben bunu yazarken saat 01.06 idi, bayram tatilinde olduğumuz için yatma saatimi uzattım, Pc de 1 saat kadar işim var. Sonra bulaşık makinasını boşaltacağım, sabah erken çalıştırmak için makinaya kirlileri dolduracağım, kızlarımın ortaya attığı birşeyler mutlaka vardır onları toplayacağım, yüz ve diş temizliği, Hürrem Sultan adlı kitabı da bu akşam bitirmek istiyorum .......başka işim de varsa bunları yaparken aklıma gelir....
benim de erken ölmeye hiç niyetim yok....daha çoooook işim var....

2 yorum:

Adsız dedi ki...

harika çok güzel bazı şeyleri olruna bırakmak gerekir sizde öyle yapmaya çalışın

Adsız dedi ki...

YASEMEN HOCAM, BEN ANKARA 'DAN YAVUZ USTA. BEN DE SİZİN GİBİ OKULLARDA ANASINIFLARINDA VE İLKOKULLARDA DRAMA VE MÜZİK EĞİTMENLİĞİ YAPIYORUM. ÇALIŞMALARINIZ ÇOK ÇOK GÜZELLER. BAŞARILARINIZIN DEVAMINI DİLER SAYGILAR SUNARIM. DOSTÇA SALICAKLA VE HOŞÇAKALIN.