22 Mar 2009

Artık materyal- Kullandığımız araç -gereçler

Karton kutuyu ekran şeklinde keserek grapon kağıdı ile kapladım, düğmeler yapıştırarak tv miz hazır hale geldi. Karton külah şeklinde rula yapılarak parmak kukklası için hazır üzerine istediğiniz karekterin kıyafetini hazırlayarak yapıştırabilirsiniz ben anne ve kız yaptım... ( aslında bunuda ilköğretim 3. sınıfa giden kızım için hazırladım. Ama sınıfımda kullanmama izin vermedi :))

ABAJUR
Yoğurt kabı grapon kağıdı ile kaplandı, kartondan rulo ile alt kısmı yapıldı, çocuklar şekilli delgeç ile çıkan renkli kağıtlar, pul, boncuk ile süslediler.
yasemen güler

2 yorum:

Adsız dedi ki...

güzel faaliyetler, teşekkürler

büşra dedi ki...

bu çalışmalar bir harika. artık materyal ödevim için değişik çalışmalar araken karşıma çıktılar :) teşekkürler