11 Mar 2009

Seramik hamuru-saat

Seramik hamuru ile yapılan saat. Tasarım bana ait kuruduktan sonra boyanacak (aslında kızımın performans ödevi hasta olduğu için yardımcı oluyorum).
Seramik çalışması anasınıfında çocuklarının çok sevdikleri bir etkinlik ben her yıl yaptırıyorum, evde yoğurarak okula getiriyorum çocuklar elle yada kurabiye kalıplarıyla istedikleri şekilleri verdikten sonra kurutup boyuyoruz. Bazen şişe yada kavanozu kaplayarak vazolar oluştuyoruz...... bazen mobiller yapıyoruz.. farklı çalışmalar da üretilebilinir...


yasemen güler

2 yorum:

nukhet dedi ki...

merhaba
seramik hamurunu evde hazırlıyorum demişsiniz..tuz seramiği tarifi ilemi hazırlıyorsunuz ?
ben de bir anaokulunda ,ekimde,seramik öğretmenliğine başlıyorum,acaba yıllık plan oluşturmam konusunda bana yardımcı olurmusunuz?
şimdiden ilginize teşekkürler
sevgiler

Adsız dedi ki...

Merhaba, seramik hamuruyla çocuklara etkinlik yapıyorum demişsiniz. Benimde 4 yaşında bir oğlum var evde yapılan seramik hamuruyla oğlumla bişeyler yapmak istiyorum. Ama tutkal içerdiğinden sağlığa zararlı mı diye tereddütlerim var. Sizin bu konudaki fikriniz nedir? nurcanakde@hotmail.com