13 Şub 2009

Mesleklerle ilgili sanat etkinlik, okulöncesi-anasınıfı

Aşçı resmini fotokopi ile küçültüp kağıda yatay olarak yerleştirdim aşçılık mesleği ile ilgili sohbetten ve hikayeden sonra bu resimle ilgili konuştuk aşçı nerede çalışır, mutfağında neler bulunur, sizce aşçımız neden bu kadar sinirli gibi yönlendirerek yapılan konuşmadan sonra boyalarını alarak resmi istedikleri gibi boyadılar artık materyal kullanabilecekleri söylendi. Yaptıklarını anlatmalarını istediğimde dinlemeye değer harika eserler ürettiler. Bence düz resim boyamak yerine bu tür resim tamamlama etkinlikleri çocuğun hayal gücünü kullanıp imgesel çalışmaya yönlendirdiği için daha etkili.
Bloğumda yayınladığım resimleri genelde bu tür etkinlikleri yapmak için kullanıyorum, mutlaka bir yerlerinde artık materyal kullanın yada etrafına çizebilecekleri bir şeyleri hayal etmelerini sağlayın.
yasemen güler

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Deniz hanım çalışmalarınızı takip ediyorum.Bende Sakaryada kostüm işi ile uğraşıyorum.Bir kaç model sitemde var ama özel siparişte dikiyorum.İlgilenirseniz yardımcı olabilirim.Yıl sonunda sanırım ihtiyaç duyacaksınız.Çalışmalarınızda başarılar dilerim.
Nursun Güneş
n_u_r_s_u_n@hotmail.com

Adsız dedi ki...

çok teşekrler siz olmasanız bu etkinlikleri bulamayız