14 Şub 2009

Tohumcuk slayt, anasınıfı, okul öncesi

Tohumcuk tıklayınız

yasemen güler

7 yorum:

Moonish (moonsun) dedi ki...

Kucak dolusu sevgileirmi gonderiyorum sana sevgili Deniz Yasemen :)

Adsız dedi ki...

canım benim paylaşımların için nasıl teşekkür etsem azdır ellerine sağlık dünya kadınlar günün kutlu olsun Deniz Yasemen sevgilerimle sibell...

deniz yasemen dedi ki...

çook teşekkürler moonsun

deniz yasemen dedi ki...

ne demek arkadaşım kendime saklasam ne olacak, hepimizin kadınlar günü kutlu olsun senede bir gün bile kandırılıyor olsakda:))

zeynep dedi ki...

teşekkür ederim yasemen hanım bende bir anaokulu öğretmeniyim paylaşımlarınız çok fayda verici çok sağolun

Denizden Esintiler dedi ki...

Merhaba ben de 1. sınıf öğretmeniyim.Blogunuz harika..Benim için de çok yararlı oldu.Beni de kayıt ederseniz sevinirim.Sevgiler

Adsız dedi ki...

Teşekkürler. Elinize sağlık..
e-okuloncesi