16 Eki 2012

Son öğrendiklerimizden bir kaç şarkı

Arı, örümcek, fasulye büyüdü, tavşan videosu için TIKLAYINIZ
TAVŞAN
Bir tane tavşancık varmış uyuyormuş uyanmış başlamış yürümeye
2.Tak tiki tak tak, tak tiki tak tak tak tiki tak tak, tak tak
aaa oooo birde ne görsün
Koskocaman bir havuç tarlası
Tavşancık bütün havuçları yemişmi ( eveeettttt)
Nasıl yemiş ?
hapur hupur hapur hupur hapur hapur
Tavşancığın karnı doymuş başlamış yürümeye
Tak tiki....................................................
Karşısına koskocaman bir havuz çıkmış
Tavşancık bütün suları içmiş mi? ( eveeetttt)
Nasıl içmiş ?
Lıkır lukur lıkır lukur lıkır lukur
Tavşancık arkasını dönmüş birde ne görsün
Koskocaman bir kurt
Tavşancık başlamış koşmaya
Tak tiki........................................
Tavşancık eve gelmiş uyumuş uyanmış birde bakmış kurt yokkk

ARI ( parmak oyunu)
Camda kocaman bir arı halka halka sarı sarı
Dolaşıyor dolaşıyor uçmak için uğraşıyor
Ah o arıyı bir yakalasam boynuna ip bağlasam
Avucumda saklasam
Dolaşıyor dolaşıyor çıkmak için uğraşıyor
Bak dinle ne diyor
Vızz vızzz vızzzzzz vızzzzzz
Cosss ! Ay anne arı elimi soktu!
Demedimmi ben sana sokar sokar iğnesinden zehir akar

ÖRÜMCEK
Bak bak bir örümcek duvara çıkıyor hızlıca
Tavana varıyor ağını örüyor
Bir sağa sola sallanıyor
Sallan sallan örümcek yaylan yaylan örümcek
....
Bak bak bir yumurcak tavana baklyor gizlice
Ağları bozuyor örümcek düşüyor
Bir sağa sola sallanıyor
Salllan sallan örümcek yaylan yaylan örümcek

FASULYE BÜYÜDÜ
Fasulye büyüdü fasulye büyüdü
Çıktı göklere kadar
Yukarda Berra yukarda Berra
Çıktı göklere kadar
Ha hah ha hah ha, he heh he heh he, ha hah ha hah hah he
( her tekrarda çocuk adı değiştirilir)

Son: Fasulye büyüdü fasulye büyüdü
Bulutlara kadar
Yukarda dev var, yukarda dev var
Çıktı göklere kadar
ha hah ha hah ha, he heh he heh he, ha hah ha hah hah he
ÖRDEKBeş küçük ördek
Badi badi yürüyerek
Bir caddeye çıkmışlar
Sağa sola bakmışlar
İçlerinden biri
Karşıya geçmiş
Ötekiler seslenmiş
2-Vak vaka vak vaka vak vak,Vik viki vik viki vik vik
Dört küçük ördek
...........
Şarkı son ördek yavrusuna kadar devam eder


TREN2-Düüüt düüüt küçük trenim öttü
2-Cüce siyah bacasından dumanlar tüttü
2-Düüüt düüüt kazanları is tuttu
2-Küçük tren beni burada unuttu gitti


OTOMOBİLOtomobil bu dolmuş
Motoruna su dolmuş
Şoförüne ne olmuş
Haydi dolmuş gidiyor
2-Bip bip bip bap bap bap

Dolu yüklü arkası
Belli değil markası
Bağırıyor kahyası
Haydi dolmuş gidiyor
2-Bip bip bip bap bap bap

7 yorum:

tugba dedi ki...

ewet gerçekten güzel etkinlikler war ellerinize saglık hocam

Adsız dedi ki...

çok ğüzel çoçuklar çoooook hoşlarına ğideçek

Adsız dedi ki...

çok beğendim saolun.çok iyisiniz hocam bazıları gibi saklamıyorsunuz

deniz yasemen dedi ki...

Teşekkür ederim arkadaşlar keyifle kullanınız :))

Adsız dedi ki...

güzel ama bana atatürk ile ilgl yani 1m kasımla lgili lazımdıı:(

Adsız dedi ki...

hocam valla süpersiniz ne diyeyim.her gün günlük plan yerine sizin bloga bakıp gidiyorum okula.4 yaş grubuyla çalışıyorum bu yıl. yardım ve tecrübelerinizi bekliyorum.mail atmıştım ama ulaşmadı sanırım.sizinle irtibat kurmak isterim.my space ve face im yok ama.teşekkürler.esra

Adsız dedi ki...

şarkıların melodilerini de koyma imkanınız yok mu?bazılarını bilmiyorum.veya nerden öğrenebilirim