10 Eki 2012

Sınıfta öğrendiğimiz Şarkılar - Şarkılı Oyunlar

Hafta içinda yaptığım veli toplantısında dğerli velilerim okulda öğrettiğim şarkıların sözlerini bilmek istediklerini, çocuklarının evde söylerken bazı yerlerini hatırlayamadıklarını ve onlara böylelikle yardımcı olabileceklerini söylediler. Bende öğrenilen şarkıların sözlerini buraya yazacağımı söyledim. Sevgili velilerim sene sonunda bu şarkıları size söyletebilirim :))) iyi ezberleyelim....
Bu güne kadar öğrendiğimiz şarkı ve şarkılı oyunlar:
Haydi Çocuklar (Şarkılı Oyun)
Haydi gelin çocuklar glu glu yapalım
Şimdi eller bellerde glu glu yapalım
Sağ ayağım öndedir şimdide geridedir
Sol ayağım öndedir şimdide geridedir
Ayakları açalım elleri yere saçalım
Şimdi eller popoya glu glu yapalım

Fil ve Arı
Ben bir bebek, filim büyüyecekmiyim
Burnum minik hortum su bulurmuyum
Bir gün arı konsa küçük kuyruğuma
Kaçmak kolay değil bu kısa boyumla
......
Arı benim adım bütün gün uçarım
Küçük fili bulup üstüne konarım
Fil benden korkmasa benimle oynasa
Gezer eğlenirdik bu güzel ormanda

Okulum
Okulumuz anaokulu
İçi dışı gül kokulu
Olmak için and içmişiz
Herbirimiz yurdun kulu
2-Yaşasın anaokulu

Örümcek (her sıra ikişer defa söylenir)
Bak bak bir örümcek duvara çıkıyor hızlıca
Tavana varıyor ağını örüyor
Bir sağa sola sallanıyor
Sallan sallan örümcek
Yaylan yaylan örümcek
....
Bak bak bir yumurcak tavana bakıyor gizlice
Ağları bozuyor örümcek düşüyor
Bir sağa sola sallanıyor
Sallan sallan örümcek
Yaylan yaylan örümcek


Çocuğum
Çocuğum çocuğum ben bir çocuğum
Top oynarım koşarım neşeliyim coşarım
2-Çocuğum çocuğum ben bir çocuğum
Okuluma gelirim şarkılar öğrenirim
2-Çocuğum çocuğum ben bir çocuğum

Minik fare (şarkılı oyun)
Mink fare cik cik cik
Boncuk fare cik cik cik
Siyah siyah gözleri
Işıl ışıl parlıyor
Kuyruğunu sallıyor.

Bazı şarkılı oyunların videolarını drama gösteri kategorisinden bulabilirsiniz

yasemen güler

4 yorum:

Adsız dedi ki...

fil ve arı süper yaaaaaaaaaaaa


çiğse arslan

Adsız dedi ki...

hepsi birbirinden güzel

Pınar dedi ki...

Bana 30 35 tane sarkılı oyun lazım yayınlarmısınız

Adsız dedi ki...

bencede.çok güzeller hepsi.