12 Haz 2009

Dekoratif yağlıboya çalışmam


yasemen güler

9 yorum:

Adsız dedi ki...

hocam bir harika olmuş eve asılacak en uygun resimlerden biri bence.valla bende istiyorum :)) duydum sipariş çalışıyormuşsunuz.. haftaya uğrayacağım size hatçekız

Adsız dedi ki...

bari fiyatta yazında bilelim kaça bunlar acaba diye düşünmeyelm. şaka şaka hocam nasılsınız gerçekten dekor tarzında olanlarda renkleriniz çok güzel gerçekten sipariş aldığınızda fiyatlarınız ne kadar oluyor biraz merak birazda hani uyarsa anacığıma hediye alabilirm belki yeni evine sizi çok öpüyorum hepimize iyi tatiller. düzceye gelirseniz beklerim

Adsız dedi ki...

Hocam resminiz gerçekten harika evimizin ikinci katını yaptırıyoruz.Boyasınıda kum beji yaptırdık.Bu resimde çok yakışır herhalde ne dersiniz.Bu arada resimler harika çıkmış.Çünkü öğretmeni ve çocukları harika çok gezmişsiniz.Ben hiç gitmedim.Darıçayı hayvanat bahçesine sayenizde gitmiş kadar oldum.Bu arada tatile girdik.İyi tatiller.Umarım sağlıklı mutlu bir tatil geçirirsiniz.Kendinize iyi bakın öpüyorum.Gülten öğretmen.

Moonish (moonsun) dedi ki...

Muhtesem :)

deniz yasemen dedi ki...

teşekkür ederim hatice beklerim canım

deniz yasemen dedi ki...

düzceli arkadaşım adını yazmamışsın, fiyat yazmam çok etik olmaz, zaten ben hoby olarak çalışıyorum isteyen olursa satıyorum bazen de sipariş alıyorum. sizede iyi tatiller

deniz yasemen dedi ki...

Gültencim bu resim yerini çoktan buldu canım, ama sen iste ben daha güzellerini yaparım sana.....
Ev yapımında sana kolay gelsin güle güle ağzının tadınla oturursun inşallah. iyi tatiller

deniz yasemen dedi ki...

çoook teşekkür ederim moonsun

Adsız dedi ki...

hocammm tatiliniz nasıl geçti sizi özledik bekliyoruz yeni yazılarla.. özellikle dramalarla resim çok güzel tebrikler sibell ben stjdan