2 Mar 2008

Hayvanlarla ilgili boyama, sanat etkinlikleri, okul öncesi, anasınıfı etkinlik

Sağdaki kategorilerden boyama resimleri ve kağıt işlerine girerek hayvanlarla ilgili okul öncesi etkinliklere örnekler bulabilirsiniz.
Artık materyal ve kartonla yapılan etkinlikleri sınıf içindeki uygulamalardan sonra eklemeye devam edeceğim.

Dış hatlarından kesilerek katlandığında sallanan at olur.


Uğur böceği kesilir katlanarak çiçeğin üzerine yapıştırılır, çiçeğin ortası pullarla süslenir.



Sepetin içine pamuk yada elyaf yapıştırılır, oynar göz takılabilir.



Kedi ve kuyruğu renkli kartona çizilir. Boyanarak kesilir, kuyruk dıştan içe doğru kesilir, ince şerit bıyıklar kesilerek yapıştırılır.


Resmi tamamlamaları istenir.




Balıklar boyanıp kesilerek akvaryumun içine yapıştırılır, son olarak mavi şeffaf çöp poşeti akvaryumun şeklinde kesilerek üstüne yapıştırılır.











papağan boyanır kuyrukları şekilde olduğu gibi renkli kağıtlardan kesilerek yapıştırılır. Renkli kartondan tüneği yapılarak papağan üstüne yapıştırılır. Bu çalışmanın bitmişi kağıt işleri kategorisinde var.

















deniz-yasemen

50 yorum:

Adsız dedi ki...

teşekkürler harika olmuş

Adsız dedi ki...

Faaliyetler çok güzel bende okul öncesi öğretmenliğinde okuyorum inşallah seneye bende böyle yaptıracam başarılarınız devamı diliyorum

Adsız dedi ki...

faaliyetler mükemmel olmuş bende okul öncesi öğretmeniyim tebrikler
h+z

Adsız dedi ki...

herşey çok güzel ben anasınıfı öğrtmnym 2.yılım çok beğendim sizinle iletişime geçmek isterim

deniz yasemen dedi ki...

tabi ki mail adresime yazabilirsin.

Adsız dedi ki...

çocuk gelİşimi ögrencisiym gercekten çok güzeL oLmUS bi çok yerde aradım ama bulamadm gercekten saoLUn

Adsız dedi ki...

gercekten çok güzel hepside paylaştığınız için teşekkürler bende anasınıf öğretmenliğinde okuyorum 3.senem staj için değişik bişeyler arıyodum bunlar çok iyi sağolun tekrar

Adsız dedi ki...

tek kelimeyle harıkasınız
5 yıldır okul öncesı öğretmenliği yapıyorum elımdekı kaynaklar tukenmıstı gercekten cok ıyı oldu beyenerek baktım basarılarınızın devamını dılıyorum
tesekkurler

deniz yasemen dedi ki...

paylaşımlarımın faydalı olmasına sevindim, yakında şarkı oyun drama gibi etkinliklerimide paylaşmayı düşünüyorum biraz vakit lazım önce sevgiler

Adsız dedi ki...

ellerize sağlık 1.sınıf öğretmeni ve bir baba olarak oğlumla eğlenerek çalıştık

deniz yasemen dedi ki...

bloğumu hep bayanlar ve anasınıfı öğretmenleri ziyaret ediyor diye düşünürdüm, hoş geldiniz öğretmenim

Adsız dedi ki...

çok güzel olmuş çok beğendim lise son sınıf öğrencisiyim çocuk gelişimi özel eğitimde okyurum staj için değişik şeyler arıyodum çok güzel olmuş ellerinize sağlık

zehra dedi ki...

herşey çok güzel hazırlayanlara teşekkürler

Adsız dedi ki...

cidden çok kaliteli ve biz öğretmenler için çok faydalı bir site hocam tebrikler

halime delen tanrıverdi

Adsız dedi ki...

teşekkür ederiz faliyetler için

Adsız dedi ki...

meraba ben lise son sınıf öğrencisiyim özel eğitim bölümünde okuyorum. etkinlikleriniz çok başarılı staj zamanlarında kullanıyorum çok yararlı oluyo çok teşekkür ediyorum

deniz yasemen dedi ki...

hepinize çok teşekkürler arkadaşlar, yaptıklarımı kendime saklamanın bir faydası olduğunu düşünmüyorum hrkese yarasın.iletişime geçmek isteyen arkadaşım iletişim adresimi profilimin altına ekledim.

Adsız dedi ki...

ellerinize sağlık çok faydalı ve değişik okuma yazmaya hazırlık çalışmaları var teşekkürler

aleyna naz dedi ki...

etkinlikleriniz çok güzel.ben lise son çocuk gelişimi okuyorum.etkinliklerinizi kullanıorum ama ipe dizme gibi farklı etkinlikler arıorum ben ama bulamıorun.bana bu konuda yardımcı olursanız sevinirim.adresimi yazıorum eklersiniz konuşabiliriz.deliodolu_manyaq_@hotmail.com

Adsız dedi ki...

bende cocuk gelişimi ögrencisiyim staj icin degişik seyler arıyordum benim icin cok faydalı oldunuz teşekkürler.ellerinize saglık:)

Adsız dedi ki...

çok güzeller bence harika süpeerrrrrr

Adsız dedi ki...

vallah ben ilk öğretim 7 ye gidiyom ama resimler kopya için süpermiş...

Adsız dedi ki...

site çook guzel elinize saglık

Adsız dedi ki...

ben emekli anasınıfı öğretmeniyim blogunuzu tesadüf eseri dolaştım sizi tebrik eder başarılarınızın devamını dilerim şua saraç

Adsız dedi ki...

meslek lisesinde çocuk gelişimi okuyorm.üçüncü sınıftayım.resimlere bayıldım.teşekkürler

Adsız dedi ki...

teşekkür ederim çok güzel olmuş...

Adsız dedi ki...

çok güzel olmuş teşekkür ederim...

Adsız dedi ki...

harika olmuş süpersiniz

Adsız dedi ki...

ellerinize sağlık çok güzel olmuş faaliyetleriniz

Adsız dedi ki...

selam ben semra ben bu resimlerimi bilgisayarıma ekleyip paintte yada fotoşopta boyuyorum çok zevkli oluyor

Adsız dedi ki...

HERŞEY SÜPERDİİİİİİİİİİİİİİİİİİ

Adsız dedi ki...

paylaşımız için teşekkürler meslege yeni katılanlardanım sizinle iletişime geçmek isterim

adsız dedi ki... dedi ki...

slm ben anasınıfı öğretmeniyim mesleğe bu yıl başladım siteniz gerçekten harika çok güzel faaliyetler var ve hepsi çok faydalı

damla aksoy dedi ki...

gerçkten çok güzel faaliyetler var çok harika olmuş bnde çocuk gelişimi öğrencisiyim staj için değişik faaliyetler arıyordum teşekkürler

özlem dedi ki...

paylaşımınız için çok teşekkürler.benim kızım ana sınıfına gidiyordu fakat h1n1 gribinden korktuğum için kızımı okuldan aldım.ama sayenizde pişman değilim .çünkü kızıma devamlı sizin sitenizden faaliyetler yaptırıyorummm.çok saolun.emeğinize sağlık.iyiki buldum sizi teşekkürler

Elif Öğretmen dedi ki...

merhaba,etkinlikler çok güzel. emeğinize sağlık.
ben 1. sınıf öğretmeniyim.öğrencilerime uğurböcekli etkinliği yaptırmak istiyorum.ancak etkinliği tam olarak çözemedim.uğur ortasında kesilcek mi?kesilince nasıl yapıştırılcak? biraz daha açık yazarsanız sevinrim.teşekkürler

Adsız dedi ki...

resimler harika olmuş tebrik ederim..

deniz yasemen dedi ki...

Arkadaşlar hepinize çok teşekkür ediyorum.....
Elif öğretmenim noktalı yerlerden katlama yapılacak uç kısmı hafif açık şekilde kalarak yapıştırılacak :)
bu tür etkinliklerin yapılış şekli birbirine çok benzediğinden detaylı açıklama yazmadım.

MERVE dedi ki...

ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM GERCEKTEN BÖLE BİR ÇALIŞMAYI BİZLERLE PAYLAŞMIŞ OLDUGUNUZ İÇİN ÇOK MUTLU OLDUM TEKRAR TŞK EDERİM EMEGİNİZE SAĞLIK...

esra dedi ki...

çOk qsLLeR tşk.. =)) =))

Adsız dedi ki...

çoook güzel

Adsız dedi ki...

deniz hanımm çok tatlısınız ..

kazım bulut(İklime Hatun Camii imam Hatibi) dedi ki...

bloğ çok güzel resimlerden boyamalardan istifade ettim

esra dedi ki...

siteniz güzel olmuş çok beğendim

ali dedi ki...

cok guzel

Adsız dedi ki...

ALLAH RAZİ OLSUN :)

fatma dedi ki...

çok faydalı kızım anasınıfında teşekkürler

Adsız dedi ki...

elinize sağlık

Adsız dedi ki...

merhaba ben çoçuk gelişim 3 sınıf öğrencisiym sitenizi çok begendim ve bende faydalandım bizimle paylaştığınız için allah razı olsun

necla dedi ki...

slm cizimleriniz harıka bende faydalandım ellerınıze saglık ayrıca paylaşmanızda cok buyuk ıncelık cok memnun oldumm ALLAH RAZI OLSN:)