30 Mar 2008

Küçük Çocuk

Beğenirseniz okulöncesi çocukları için uygun sene sonu gösterilerde oynatılabilecek kısa bir oyun.

Babasına ait giysiler giyen çocuk tarafından söylenir.
bıktım bıktım
vallahi bıktım
bana küçük demelerinden bıktım
birisi bişey soracak mı,
hişşşşt küçük buraya bak derler.
yaramazlık yaptım mı,büyüdün artık ayıp derler.
büyük müyüüüüüüüm
küçük müyüüüüüüüm
bunu anlamak için günlerce düşündüm........
sonunda buldum.
babamın yatak odasına gizlice girip giysilerini giydim
şimdide bana küçük desinler de görelim bakalım..........
deniz-yasemen

5 yorum:

Adsız dedi ki...

BAŞARILARINIZIN DEVAMINI DİLERİZ.BU RONDLARIN BİRER CD SİZDEN RİCA EDEBİLİRİMİYİZ...
Edanur_1996@msn.com

deniz yasemen dedi ki...

edanur o kadar çok isteyen var ki cd yetiştirmem mümkün değil. buradan izleyerek idare etmen gerecek.

Adsız dedi ki...

gerçekten çok güzel etkinlikler.bingöl gibi bir yerde imkanlar kısıtlı iken çok yararlı oluyor.tekrar teşekkür ederim.çok faydalanıyorum...

ayşe dedi ki...

bunu tek kişilik piyes şeklinde geçen sene 23 nisanda bi öğrencime oynattım. çok şirin oldu gerçekten çok beğenildi :)

çitlenbiklerim dedi ki...

hocam merhaba öncelikle paylaşımlarınız için tesekkür ederim . daha önce yayınlamış olduğunuz halk oyunları gösterisi vardı bende onda kullanılan müzileri kullanmak istiyorum sizden ricam bana müzikleri cd olarak verebilirmisiniz. ( giriş müzüğini anımsayamıyorum türkmen kızı , kekliği düz ovda avlarlar ) yl sonu gösterisinde kulannak istiyorum çok önemli şimdiden tesekkür ederim. amanya_moniy@hotmail.com