11 Oca 2008

Özel günler için şapkalar...

Sınıf gününde kullanmak üzere şapka yapmak için örnekler hazırlamaya başladım, her yıl yenisini yaptığımdan dolayı önceki yıllara ait örneklerim yok...


bu yıl için hazırladığım ve önceki yıllara ait bulduğum resimdeki örnekleri paylaşmak istedim...

Sınıf günümden bir şapka,



Ahçı şapkası, milaj kağıdı ile şapkanın üstü pile yapılır, düz şerit halinde kesilen kartona yapıştırılır.





Okulun ilk günlerinde yakalarına yapıştırılan tanıtım kartı,


ayakkabılık yada askılıklara yapıştırılan ortası resimli mantar kart...

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Öğretmenim ben serpil.siteni düzenli olarak takip ediyorum,indirip uyguluyorum çok güzel ellerine sağlık.
Yalnız sitem edicem ben biraz, etkinlikleri indiripte bir teşekkür bile etmeyenlere, üyelik yok her şey açıkça verilmiş daha neeeee istiyorlar
alo sesimi duyan varmı

deniz yasemen dedi ki...

teşekkürler Serpil, paylaşmayı seviyorum bu yılki hobyim bu site ve resim yapmak belki seneye siteyi kaldırırım,
teşekkürden ziyade birilerine faydalı olmak ve bunu bilmek beni mutlu ediyor...

Adsız dedi ki...

hocam gerçek bir ögretmensiniz herkes paylaşmaz takdir ediyorumsizi ve idolümsünüz
diyorum

Adsız dedi ki...

Hocam Cidden çok güzel çalışmalarınız var ve gerçekten bir çok eğitimciye örnek olabilecek uygulamalar yapıyorsunuz. Ülkemizde ki Okul Öncesi öğretmenlerine baktığımızda genelde çocuklarla birlikte serbest oyun oynamanın öğretmenlik olduğunu düşünüyorlar. sizleri ve bu siteden ya da başka siteden paylaşım yapan öğretmenleri gördükçe bu işi ciddiye alan insanların olması beni sevindrdi