12 Oca 2008

çocuklar için harika kağıt-sanat etkinlikleri..

Bu hafta sonumu bloğuma etkinlik eklemeye ayırdım,
hafta içi sadece sevgili ana bella' nın resmini yapacağım
okulda ise, dönem içinde öğrenilenleri velilere sunmak için
sınıf günü hazırlığı ile geçecek.
çocuklar çok heyecenlı, hepsi kendine ait şiirlerini ezberledi...
şiirlerimizi haftaya eklemeyi düşünüyorum
Birde karne süsü hazırlama telaşı var, tuhafiyelerden bulduğum kurdela, harç, yapıştırma vb. malzemeleri sınıfa getirerek çocuklarla birlikte oylama sonucu süslerimizi belirledik...
Şapka modelimiz belirlendi... davetiyelerden sonra hazırız.....










Yabancı sitelerden bulduğum kağıt tabak ve renkli kartonlarla hazırlanan etkinlikler, bence harikalar....
devamını daha sonra ekleyeceğim...


































Ayşen öğretmenimden bir etkinlik...















Bu etkinlik harika çim tohumu ekerek kullanabilirsiniz










12 yorum:

Adsız dedi ki...

Öğretmenim bunlar çok güzel,
sitende çok güzel tebrikler, teşekkür yorumları yazmasakda siz bilinki bu site çok kişinin çok işine yarıyor

deniz yasemen dedi ki...

Teşekkür ederim sevgi,paylaşımın karşılıklı olduğunu duymak güzel,sevgiler

Adsız dedi ki...

deniz hanım ben göreve yeni başladım.siteniz harika olmuş.her öğretmen arkadaşa çok faydalı olacaktır.ben de katkı sunmaya çalışacagım. teşekkürler....... çiğdem..

deniz yasemen dedi ki...

Ben de çok teşekkür ederim Çiğdem öğretmenim, görevinizde başarılar dilerim hayrlı olsun, katkılarınızı bekliyorum...

Adsız dedi ki...

siteniz çok güzel olmuş tebrik ederim.yozgatın bir köyünde çalışıyorum.sitenizi devamlı takip ediyorum................

ceyda dedi ki...

siteniz gerçekten çok güzel etkinliklerinizin çoğunu çocuklara yaptırdım onlarda eğlenerek yaptılar teşekkür ederim

Adsız dedi ki...

tebrik ediyorum çalışmalarınızı çok beğeniyorum

Adsız dedi ki...

SİTE GERÇEKTEN ÇOK GÜZEL ETKİNLİKLERDE SÜPER DEVAMINI BEKLERİZ:)PAYLAŞIM İÇİN TŞKKÜRLER YÜSRA

Adsız dedi ki...

ayyy çok tskr ama çok işime yaradıı:)))))))

Adsız dedi ki...

adsız dediki

tesekkürler bugüzel etkinlikler için inşallah daha farklıları vardırrrr

gizem dedi ki...

çok begendim etkinliklerinizi bir o kadarda işime yaramaya devam ediyor siz daha önce nerelerdeydiniz keşke daha önceden görseydim sitenizi çocuklara ne yaptırsam diye düşünmüyoru artık en azından TEŞEKÜRLER....

ışıl dedi ki...

deniz hanım site için teşekkürler.çok güzel bilgiler ediniyoruz sayenizde...sizin gibi görevine sadık öğretmenler olduğu için başta çocuklur sonrada biz öğretmenler çok şanslıyız..başarılarınızın devamını diliyorum...ışıl