3 Oca 2008

okul öncesi çocukları için kış, saat, zaman vb. etkinlikler

Anasınıflarında kartondan yapılarak kolayca uygulanabilecek bir kaç etkinlik...
Kağıt tabak kullanarak yaptırdım bu rtkinlği, yüzünü tavşan olarak çizdim istediğiniz bir hayvan yüzü çizebilirsiniz, miki mause da çok güzel oluyor..

Saatimiz tamamlandıktan sonra katlanmış kağıt tabağın bir yüzüne yapıştırılır
ayıcığın içine rakamlar yazılarak boyanır...











Rakamları yazılmış saati kulanabilir, yada rakamları çocuklara kestirebilirsiniz.


Saatimizin ortasına akrep ve yelkovanı maşa raptiye diğer bir adı ayaklı raptiye ile takarak dönmelerini sağlayabilirsiniz. Büyük marketlerde hayvan karekterlerinde kulakları olan kağıt tabaklar var önceki yıl onlardan yapmıştım bu saat çalışmasını daha güzel olmuştu...











bu resmin altına takvim yaprakları yapabilirsiniz, daha önce o şekilde kullanmıştım
kahverengi dikdörtgen kağıtlar tuğla gibi kullanılarak örülürek şömine tamamlanır, ortaya kürdanlar odun görüntüsü verilerek yapıştırılır, kırmızı elişi kağıdı ile alevler yapılır.




www.e-etkinlik.com dan alınan kağıt tabaklar ile yapılmış güzel bir etkinlik


10 yorum:

Adsız dedi ki...

çalışmalar için çok tşk ederim.bu siteyi çok sewiyorum.herkesede öneriyorum.çalışmalarınızın dewamını dilerim.İZMİRDEN SLMLAR.BÜŞRA.

Adsız dedi ki...

teşekkür ederim Büşra, iyi günler
Yasemen Güler

Adsız dedi ki...

hocam harikasınız hep imdadıma siz yetişiyorsunuz

SELENDİ Ç.Ğ.L.Ş dedi ki...

GERÇEKTEN JOKK GÜZEL .ELLERİNİZE SAĞLIK . BİZDE OKUL ÖNCESİ OKUYORUZ
GERÇEKTEN ÖRNEK PROJELER... THANK YOU...

denizlili_güzel dedi ki...

çok güzel olmuş ellerinize sağlık arkadaşlar

Adsız dedi ki...

zaman kavramı olarak dün bugün yarın okuma yazmaya hazırlık çalışması lazım lütfennnnnnn............

Adsız dedi ki...

hepsi çokk güzel

Adsız dedi ki...

gerçekten güzelmiş elinize sağlık

Adsız dedi ki...

thank you

Adsız dedi ki...

ewt çook güzel gerçekten