15 Mar 2008

okul öncesi ve anasınıflarında uygulanabilecek hayvanlarla ilgili çalışmalar

Mutfak bezleri ile yapılan bir çalışma, aşağıdaki şekilde olduğu gibi figür kalıp olarak kesildikten sonra üzeri renkli kartonlarla süslenir.
Kese notlar koymak için ya da sınıfta kulllanırken içine rakamlar koyulur çocuklar çektikleri sayıya göre sıraya girerler.
Daha değişik amaçlarla da kullanılır......



aşağıdaki çalışmalar kraft kağıdı ile yapılmıştır, toptancılardan kg. ile daha ucuza alınır. Figür çizilir iki kat olarak kesilir kenarlarından zımba ile tutturulur açık olan yerinden içine artık kağıtlar doldurulur. Suluboya ile boyanır istenirse artık materyal ile süslenir. Bu çalışmayı satjyerlerimiz yaptı, bu tür çalışmaları yaptıkça ekiliycem..

Emine öğretmenimizin üç boyutlu çalışmaları. Biz bu tür çalışmalar da sağlık açısından sakıncası olduğundan tuvalet kağıdı rulosu yerine kartonu yuvarlayarak kullanıyoruz. Ya da havlu kağıdı rulosunu ikiye bölerek kulllanıyoruz.


Sınıf süslemesine bir örnek hayvanlarla ilgisi yok ama araya karştırmışım......

deniz-yasemen

4 yorum:

Adsız dedi ki...

kraft çalışmaları çok güzel daha sevimlileri yok mu??? paylaşırsan sevinirim
nurşen-ANKARA

deniz yasemen dedi ki...

Nurşen ,
Kraftlar benim çalışmalarım değil ben bu hafta yaptırıcam, haftaya yayınlarım byy

Adsız dedi ki...

meraba merwe ben. faaliyetler gayet guzel ama öğretmenliğe yeni başladgım için elmde pek faalıyet yok we yenı seyler yapmak ıstıorum yardım edersınız sewnırım.

Adsız dedi ki...

meraba ben gözde çocuk gelişim öğrencisiyim yapmış oldukları çalışmalar ödevim için çok yardımcı oldu çok da güzel olmuş :)