21 Kas 2007

Yoruma kapalı.....kadınlar haklı

Günün birinde üç erkek ormanda yürürlerken karşılarına büyük ve vahşi bir nehir çıktı. Ama erkeklerin, nehrin karşı kıyısına mutlaka geçmeleri gerekiyordu. Peki bunu nasıl başaracaklardı
Birinci erkek dizlerinin üstüne çöktü ve Tanrıya dua etti Tanrım, lütfen nehrin karşı kıyısına geçebilmem için bana güç ver Pppppfffffuuuuuffffff....
Tanrı ona uzun kollar ve Güçlü bacaklar verdi Böylece nehrin karşı kıyısına geçebildi Ancak bunun için 2 saat boyunca dalgalarla boğuştu ve neredeyse 3-4 kez boğulma tehlikesi geçirdi. Ama, başarmıştı !!!!

Bunu gören ikinci erkek de Tanrıya dua etti: Tanrım Lütfen nehrin karşı kıyısına geçebilmem için bana güç ve gerekli aracı ver
*Ppppppfffffuuuuffff..... Tanrı ona bir tekne verdi ve o da nehrin karşı kıyısına geçmeyi başardı, ancak birkaç kez teknenin alabora olma tehlikesiyle karşılaştı...Tüm bu olan bitenleri izleyen üçüncü erkek de dizlerinin üstüne çöktü ve Tanrıya yalvardı Tanrım lütfen nehrin karşı kıyısına geçebilmem için bana güç, araç ve zekayı verPpppppfffffuuuuffff....................fffffffffff

Tanrı erkeği bir kadına dönüştürdü Kadın haritaya baktı.... Nehrin biraz yukarısına doğru yürüdü Ve köprüden karşıya geçti

Bir fıkra,
Kadının biri, 46 yaşındayken kalp krizi geçiriyor ve hastaneye kaldırılıyor.
Ameliyat masasındayken, ölüme yakın, birden bir hayal görüyor.
Azraili görüyor ve soruyor: 'Benim saatim geldimi?' Azrail cevap veriyor:'Hayır,
senin daha 43 sene, 2 ay vede 8 günün var'.
Narkozdan uyandığında, estetik yaptırmaya karar veriyor. Yüzünü gerdirttiriyor, dudaklarını doldurtturuyor, göğüslerine silikon taktırıyor....
Kısacası: 'Yeniden doğmuş gibi'daha uzun bir süre yaşıyacağını bildiği için şimdi, o kadar ameliyatın değdiğini düşünüyor.
Son ameliyattan sonra, hastaneden tamamen yeni bir insan gibi çıkıyor. Tam karşıdan karşıya geçiyor ki, ambulans çarpıyor. Ölüyor.....
Cenette Azrail'e soruyor: '40 seneden daha fazla yaşıyacağımı sanıyordum!
Neden o ambulansın çarpmasını sağlayıp, Beni öldürttün?'
Azrail cevap veriyor:'Kız,..... Allah canını almasın... ben seni tanıyamadım ya :)))--

Hiç yorum yok: