5 Kas 2007

ÇOCUĞUNUZDAN SİZE MEKTUP VAR
*Beni şımartmayın. Her isteğimin yerine getirilmemesi gerektiğini çok iyi biliyorum.. Yalnızca sizi deniyorum.
* Bana karşı disiplinli olmaktan korkmayın. Ben bunu yeğlerim. Böylelikle, kendimi güvende hissediyorum..
*Kötü alışkanlıklar edinmeme izin vermeyin. Bunların erken dönemlerde teşhis edilip önlenmesi konusunda sizlere güveniyorum.
* Olduğumdan da küçük hissetmemi asIa sağlamayın. Bu benim yalnızca daha da fazla aptalca hareket etmemi saglar.
*Elinden geliyorsa beni lütfen başka insanlann yanında düzeltmeye çalışma. Eğer benimle özel, baş başa ve yavaşça konuşursan çok daha fazla etkili olacak.
*Bana hatalarımın günah olduğunu hissettirmeye çalışma. Bu benim degerlerimi sarsıyor.
* Beni olacaklardan, sonuçlardan koruma. Bazen acı çekerek öğrenmem gerekiyor.
*"Senden nefret ediyorum" dediğimde üzülme: Bazen nefret ettiğim sen değilsin; beni yönlendirmek için kullandığın gücün.
*Küçük hastalıklarıma fazla üzülme. Bazen bunlarla istediğim, gereksinimim olan ilgiyi buluyorum sende ve çevremde.
*Kendimi istediğim şekilde ifade edemediğimi unutmayın. İşte bu yüzden her zaman söylediklerim ve yaptıklarım doğru oImuyor.
*Soru sorduğumda geçiştirmeyin, yanıtı ertelemeyin. Eger böyle yaparsanız, artık soru sormadığımı göreceksiniz ve yanıtları, istediğim bilgileri başka yerlerde arayacağım.
*Tutarsız olmayın. Bu benim aklımı tamamen karıştırır ve size olan güvenimi kaybetmeme neden olur.
* Ne denli çabuk büyüdüğümü unutma. Bana ayak uydurman çok zor olmalı ama lütfen dene.
*Benden özür dilemenin senin asla yapamayacağın bir iş olduğunu düşünme.Dürüstçe özür dilemen benim sana sürpriz ve beklenmedik bir biçimde yakınlaşmamı, ısınmamı sağlayacak.
* Denemeyi, yeni şeyler öğrenmeyi, anlamayı, keşfetmeyi çok sevdiğimi asIa unutma.
* Çok fazla sevgi ve anlayış olmadan büyüyüp gelişemeyeceğimi lütfen unutma .
*Sizi Çok Seven Çocuğunuz..... *

1 yorum:

Adsız dedi ki...

gerçekten çok güzel bir yazı