13 Eki 2009

Okuma Yazmaya Hazırlık

Bu tür etkinlikleri yayınlamayı hiç düşünmemiştim ama sınıfında kitap kullanamayan arkadaşların isteği çoğalınca eski kaynak kitaplarımdan kullandığım etkinlikleri eklemeye karar verdim. Sınıfta kitap kullanıyorum bu etkinlikleri sadece hafta sonu için eve gönderiyorum. Çocuklarınızın seviyeleri iyi ise hafta sonları verebilirsiniz ben 8-10 fotokopi gönderiyorum az geldiğini söylüyorlar :))
Sınıfta ise bu yıl Morpanın Minikler Setini ve yine Morpanın eğlenerek matematik öğreniyorum, dikkatli çocuk kitabını kullanıyorum.
Resimlerin üzerine tıklayarak büyük boyutta görüntüleyebilirsiniz.






 





msndeki alanımdan devamını alabilirsiniz, kasım ayına kadar bunlar yeter :)) daha sonra eklemeye devam edeceğim......

yasemen güler

5 yorum:

özlem dedi ki...

paylaşımınız için çok teşekkürler:) emeğinize sağlık...özlem

Adsız dedi ki...

yasemen öğretmenim elinize sağlık emeğiniz çok bizde teşekkür ederim çok işime yarayacak bunlar kitap aldıramıyordum velilere. siz 150 tl lik aldırırken biz 50 likleri bile aldıramıyoruz. bunlarda çok işime yarayacak devamınıda yayınlarsınız inş. sevgiler saygılar
konya elif öğretmen

elif dedi ki...

teşekkür ederim öğretmenim

tugubaga dedi ki...

ellerinize sağlık evde oğluma bunları kendim yaptıracağım çok işime yarayacaklar devamı dikkatle taip edeceğim siteniz çok güzel sevgiler tugubaga :)

deniz yasemen dedi ki...

umarım işinize yaramışlardır