8 Eki 2009

Kostüm



Eski fotoğraflara bakarken bulduğum resimler önceki yıllarda sahne gösterisi hazırlarken kullandığım , tasarımları , aksesurların yapımı ve kesilip hazırlanması bana ait olan kostümler...










4 yıl önce yaptığım sahne gösterisinde tasarlamıştım bu kostümü ve aksesuarları, hint müziği ile arap müziği eşliğinde dans etmişlerdi, kareografi çok güzel olmuştu. Video boyutu büyük olduğu için gösterilerini yayınlayamıyorum...



Kızılderili müziği ile oynadıkları bir danstı....

daha önceki yıllarda tasarladığım bir dans ve kostüm ruslana nın şarkısını kullanmıştık... kostümleri çuval kumaşından yapmıştık ...ellerde mukavvadan yaptığım kemikleri kullanmıştım...













Ekonomik kostüm :)) tamamen kalın grapon kağıdından kesip velilere dikerek birleştirmişleri için vermiştim, içine beyaz bady giymişlerdi, arkada arı kostümleri... (mavili küçük kızım :))
yasemen güler

2 yorum:

emel dedi ki...

merhaba hocam öncelikle paylaşımlarınız için teşekkürler.Bu kostümlerde kullandığınız müzikleri veya isimlerini paylaşırsanız çok sevinirim.iyi çalışmalar.

Adsız dedi ki...

merhaba hocam öncelikle paylaşımlarınız için tesekkür ederim. halk oyunları gösteriniz vardı orda kullanmış olduğunuz müzikleri bende kullanmak istiyorum eger cd varsa sizden rica edebilirmiyim. ( türkmen kızı, kekliği düz ovada avlarlar iki müziği biliyorum ama giriş müziğini anlayamıyorum ) yardımlarınız için şimdiden tesekkür ederim :)