26 Kas 2008

Öğretmenler günü ile ilgili, okul öncesi -anasınıfı etkinlik,faaliyet,kağıt işleri

Öğretmenler günü etkinliklerimizden ikisi, daha önce yayınladığım kalp ( farklı kalp çeşitleride var) resmi içine çocuklardan öğretmenini ve kendisini çizmesi istenir, sonrasında istedikleri gibi süsleyebilirler. Çocuklar pul kullanmayı tercih ettiler. Alttaki çiçekler ise stajerlerimin yaptırdığı bir çalışma daire kartonun etrafına grapon kağıdı büzgü yapılarak yapıştırılır , pipetten sapı yapılır vazoda sergilenir.


yasemen güler

6 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba buradaki kalbin boş halini paylaşabilirmisiniz.:)

yardım beklerim... dedi ki...

kalbin kalıbını yayınlarmısın..

ckozkan dedi ki...

Genel olarak blogunuzu çok beğendim bir veli olarak bazı etkinliklerinizi evde oğlumla yapmayı düşünüyorum.

Çalışmalarınızda bBaşarılar dilerim.

deniz yasemen dedi ki...

arkadaşlar yorumlarınızı yeni gördüm, hemen yayınlıyorum

deniz yasemen dedi ki...

teşekkür ederim Cansel hanım.. sevgiler

meryem dedi ki...

ben kalbin boş halini indiremedim