20 Kas 2008

Okul öncesi- Anasınıfı çocukları için şarkılar

Sayın velilerim son öğrendiğimiz bir kaç şarkı
ELLERİM
Ellerim başımda, başımın üstünde
Ellerim omuzumda, omuzumun üstünde
Ellerim belimde, ellerim yanımda
Ellerim arkamda saklanıyorlar
Kaldırınca yukarı parmaklarım uçar
1 2 3 4 5 6.... 10 ses veriyorlar
Şimdi ise sustular, şimdi ise sustuar, şimdi ise sustular

bir kaç saniyebekledikten sonra şarkı yüksek sesle ve hızlı söylenir

ATATÜRK
Pınardan hep akan sensin
Burcu burcu kokan sensin
Bayrağımdan bakan sessin
Sevgi sana ey yüce atam
.......
10 Kasımlar geldiğinde
Hüzün vardır belleğimde
Tüm ulusun yüreğinde
Çarpıyorsun ey yüce atam
. . Sefai ACAY

TEMİZİM
Ellerime yüzüme
Bir bakınız ne pembe
Hiçbir kir hiçbir leke
İmkan yoktur görmeye
Ne yapayım efendim
Ne yapayım temizim
Ne yapayım efendim
Ne yapayım titizim

ELMA KURDU
Ben bir elme kurduyum
Kıvrıla kıvrıla yürürüm
Nerde bir elma görsem
Dayanamam hemen yerim
Kırt kırt kırt kırt
Nari nari nom
....
Dalda duran elmayım
Olgunlaştım sormayın
İçime yaramaz kurt düştü
Kuşlar başıma üşüştü
Kırt kırt kırt kırt
Nari nari nom

Ziyaretçilerim için şarkıların söylenişlerini video kaydı yaptıktan sonra yayınlamayı düşünüyorum... bir kaç hafta sonra
yasemen güler

1 yorum:

Adsız dedi ki...

teşekkürler çok güzel şarkılar