31 Ağu 2009

Sınıfta kullandığım çizelge, form, bülten, yönetmelik, öğretmen klavuz kitabı

Sınıfta çocuklarla ilgili bilgileri kayıt altında topladığım çizelgeler ve formlar kullanmaktayım. Bunlar yönetmelikle istenmiyor ama çocukları ve aileleri yakından tanımak bilgilere kolaylıkla ulaşabilmek, çocukların gelişimlerini takip etmek açısından bana çok yardımcı oluyor. İçlerini boşaltarak ekledim siz eklemeler yaparak geliştirebilirsiniz, davranış çizelgesi ve haftalık bülteni nasıl kullandığım hakkında açıklama yapmıştım önceki yazılarımda ..... güle güle kullanın
spaceme ulaşamadıklarını söyleyen arkadaşlar için çizelgeleri buraya taşıdım :)
Bunları da alıp başka sitelere taşıyan arkadaşlar boşuna hamallık yapıyorsunuz, o sitelerin amacı para kazanmak benimki ise paylaşmak size de sadece aferin kalıyor :)))

Son değişikleriyle okulöncesi yönetmelik ve öğretmen klavuz kitabı belgelerin içinde dir.


yasemen güler

4 yorum:

inci dedi ki...

teşekkürler :)

Adsız dedi ki...

hocam çok teşekkürler. ben bu sene mezun oldum. okulöncesi öğretmeniyim. erzuruma tayinim çıktı. sitenizden çok faydalandım. emekleriniz için Allah razı olsun
hilal

deniz yasemen dedi ki...

sevgiler inci hoş geldin...

deniz yasemen dedi ki...

Atamana çok sevindim Hilalcim, paylaşmak benim için bir zevk... ben teşekkür ederim güzel yorumlarınız için...