31 Ara 2012

2009 Yeni Yıl Takvimi - Zaman Sanat Etkinlik

Bu yıl sınıfımda yaptırdığım takvimim, günleri bilgisayarda gerçek zamana göre hazırladım.Ayları şekilli makaslarla kestikten sonra çocuklar boyayıp süsledikleri çam ağacı ve hediye paketleri ile birlikte sırası ile kartona yapıştırdılar. çok zamanımızı aldı ama güzel oldu. çocuklar her sabah uyandıklarında o güne ait kutuya kendini hissetikleri duyguyu ifade eden bir işaret koyacaklar. Böylece takvimimiz duyguyu ifade etme ve zamanı öğrenme ile ilgili davranışların gelişimine yardımcı olacak.Takvimlerin fotokopilerini renkli A4 kağıdına çektim.



8 yorum:

Adsız dedi ki...

çok güzel olmuş eline sağlık tebrik eder ellerinizden öperim:))))))))))))))

berna dedi ki...

sizce bu etkinlik çocukların anlayabileceği tarzda mı amacına uygunmu

deniz yasemen dedi ki...

Doğru kullanıldığında evet berna, çocuk kalktığında o güne ait tarihe işaret koyarsa sayıları ve zamanlailgili kavramları daha çabuk algılar..

Adsız dedi ki...

ama kalıp kullanılmış.. sanat etkinlikleri kalıp kullanılmadan yapılmalı diye biliyorum. 20 tane aynı, tıpatıp takvim ne kadar dğru bilemedim...

deniz yasemen dedi ki...

kalıp kullanmadan nasıl takvim yapılır acaba? elbette 20 takvim sınıfta kullanılmayacak evlerinde odalarına asılacak, ilk başlarda annenin yardımı ile her gün kalktığında o güne ait yeri işaretleyip hangi günde olduğunu annesine soracak zamanla tarihi kendi okuyabilecek.... kullanıma uygun değil mi sizce? kalıplara karşıyız ama düzgün kesme küçük kas gelişimi için gerekli değil mi? öğretmenin yönergesine uygun rengi bulup demostrasyon tekniğine uygun çalışma gerekli değil mi? Eleştirirken biraz mantıklı düşünelim önce :))

Neziha ADATEPE dedi ki...

Blogunuzu takip ediyorum.ellerinize saglık degerli hocam.bende anaokulu ögretmeniyim.başarılarınızın devamını diliyorum.

deniz yasemen dedi ki...

Teşekkür ederim Neziha öğretmenim hoşgeldiniz....

Adsız dedi ki...

hoşbuldum