10 Eki 2007

Kutlama Kartı Örnekleri


Kutlama kartı örneklerim..... önceki yıllara ait elimde olanlar bunlar yenilerini ürettikçe sizlerle paylaşacağım




Artık pastel boyaları değerlendirerek yapılan iki çalışma. Ön hazırlık olarak kırılan pastel boyalar rendelenir, beyaz kağıt katlanarak arasına rendelenmiş pastel boyalar az miktarda serpiştirilir. Kağıt kapatılarak üstünden ılık ütü ile geçilir. Boyalar eriyerek birbirine geçişir. Ebruli görünüme sahip olan bu kağıt kesilerek bir çok etkinlikte kullanılabilir, şimdilik kart yapımında kullandıklarımı gösteriyorum.
Kelebek kanatlarına ve kalbin ortasına kesilerek yapıştırılır. Kartın etrafı istenirse süslenir.




Karton katlanarak üstten bitişik oval olarak kesilir. Birleşik yerine çiçekler yapıştırılarak süslenir.





Çocuk resmi yerine başka figürlerde kullanılabilir.



Emine öğretmenden şeker gibi bir etkinlik. Kağıt havlu rulosunun içine şeker doldurularak folyo ile kaplanır, renkli kağıtla sarılarak rafya ile bağlanır.


6 yorum:

nurgul dedi ki...

çok beyendım ve kızımla denıcemmm :) eylencelı bı gun olucak galıba

Adsız dedi ki...

cok gusel olmuss
,

Adsız dedi ki...

ben simge
ben tebrik kartı yazısını bulamadım ama bu güzel cümle olsaydı daha iyi olurdu

deniz yasemen dedi ki...

teşekkür arkadaşlar, simge hangi kartı kastettin anlayamadım ?

Adsız dedi ki...

gerçekten çok yardımcı oldunuz teşekkürler

Adsız dedi ki...

çok güzel fikir verdiniz