2 Kas 2012

Sağlığımızla ilgili etkinlikler

Anasınıfı ve okulöncesi çocukları için uygulanabilecek sağlığımızla ilgili etkinlikler...
Resim çalışmalarıma biraz ara vererek bloğumla ilgilenmeye karar verdim. Stajer öğrenciler sanat etkinliklerimi neden eklemediğimi soruyorlardı, eklemeye başladım..... hepsi birden zor olduğu için ara ara eklemeye devam edeceğim, bugün sağlığımızla ilgili birkaç etkinlik ekledim, haftaya kış mevsimi ile ilgili olanları ekleyeceğim.
Eklememi istediğiniz başka etkinlikler varsa bildirirseniz sevinirim.......selamlar.... sevgiler...iyi çalışmalar....
Resmin üzerine sağ tıklayıp, farklı kaydet seçeneğini seçip, bilgisayarınıza kaydederek yazıcınızdan çıkarabilirsiniz...





Tabağın içine sevdikleri yiyeceği çizerler yada sizce uygunsa kuru gıdalar da yapıştırabilirsiniz.






İç organlarımızı adlarını söyleyerek keselim ait oldukları yerlere yapıştıralım.




















Eksik olan yerlerini tamamlayalım.


deniz-yasemen

2 yorum:

Adsız dedi ki...

süper
gerçekten
hepsı biz köy öğretmenleri
için
muhteşem

gizem dedi ki...

süper bence....cok begendım ben ...tesekur ederım