15 Şub 2008

Meslekler ile ilgili sanat etkinlikleri ve boyama resimler

Malum 2. dönem başladı, artık etkinlik eklemeye başlamak lazım dedim.. mesleklerle ilgili elimde olan ve yabancı sitelerde bulduğum etkinlikleri yayımlıyorum,
balerin ve manavın çizimleri benim ama :))


Şerit halinde kesilen grapon kağıdının kenarı kırıştırılarak balerinin beline yapıştırılır..





















Market mecmularından sebze meyve resimleri kesilerek kasalara yapıştırılır.
Polis boyanarak kesilir kartona yapıştırılarak etrafına trafiği oluşturan resimler çizilir boyanır.

Çuvalların ağız kısmına slikon yada yapıştırıcı sıkılır, kuru gıda serpiştirilerek yapıştırılır.



Sohbet sonrasında kebi takan hemşire çizmeleri ve resmi istedikleri şekilde tamamlamaları istenir.









deniz-yasemen

38 yorum:

Adsız dedi ki...

sağolasın canım mesleklerle ilgili hç etkinliğim yoktu nerdeyse çok iyi geldiler öptümmmm nurdan

İlker TOZLUKLU dedi ki...

Siteniz için sizi tebrik ediyorum.Ülkemizdeki en önemli eksikliğin çocuk gelişimi olduğunu düşünüyorum. Hatta çocuk yapmak için sertifika alınmalı :)
Nede olsa çocuklar aile elinde şekilleniyorlar..

deniz yasemen dedi ki...

Teşekkür ederim ilker, çocuklar adına bu blogda yaptıklarım işe yarıyorsa ne mutlu bana, sertifika konusunda haklısın psikolojik test şart:))

Adsız dedi ki...

teşekkür ederim. herşey gönlünce olur inşallah

deniz yasemen dedi ki...

hepimiz için en güzeli olsun teşekkür ederim

Adsız dedi ki...

teşekkürler hocam resimler için okul öncesi öğretmenliği öğrencisim bu resimleri kullanarak tabu tarzında bir oyun hazırlamak aklıma geldi bakalım başarılı olcak mı :)) iyi akşamlar hocam

Adsız dedi ki...

teşekkür ederiz hocam eksik olmayın

Adsız dedi ki...

İkinci sınıfa giden kızımın performans ödevi için güzel bir kaynak oldu. Teşekkür ederim.

Unknown dedi ki...

merhabalr ben aysen çok beğendim bu etkınlıkleri .atanmıs olsaydım çocukalrıma bol bol yapar dım insallah atandığımda batmanda aysen

Adsız dedi ki...

Teşekkürler ancak meslekleri anlatan bir çizgi film yada animasyona ihtiyacım var nasıl bulabilirim demet

Adsız dedi ki...

ç.ok saolun süper olmuş

Adsız dedi ki...

çok güzel ama hayvan resimleri eklesek çok iyi olur..

deniz yasemen dedi ki...

sevgili arkadaşım hayvanlarla ilgili kategoriye baksan

Adsız dedi ki...

merhaba benim mesleklerle ilgili ödevim vardı ve hiç güzel resim bulamıyordum.Bu bir proje ödevi idi. Oyüzden bu siteyi kim kurduysa ına büyük alkış boyanmış resim istiyordum ama bundan iyisi yoktu.çok alkışlar. bu siteyi kurana

deniz yasemen dedi ki...

teşekür ederim canım site bana ait

Adsız dedi ki...

Bu gün sayfanızdan aldıgım kurubaklagil satan amcanın faliyetini çalıştık okulda.Çocuklar yaparken çok eglendiler.Materyalle çalışmayı ve kullandıkları materyale dokunmayı çok seviyorlar.Onlar mutlu mutlu çalısırken ben de içimden size teşekkür ediyordum.Siz de bilin istedim:)

sevgiler

deniz yasemen dedi ki...

çok mutlu oldum canım böyle geri dönüt olmak çok güzel, o etkinliği bende yarın yaptıracağım

Adsız dedi ki...

çok teşekkürler hocam
ellerine ve emeğinize sağlık

Adsız dedi ki...

merhabalar sitenz için çok tesekkür ederim gercekten cok faydalı seyler yayınlamışsınız ve güzel şeyler ortaya cıkmış ben çocuk gelişimi bölümü öğrencisiyim ve sitenizden cok yararlandım daha cok yenilikler beklıyorum.
ASLI YÜKSEL

Adsız dedi ki...

tebrikler, basarilarinizin devamini dileriz.

Adsız dedi ki...

çok teşekkürler bu kadar çok etkinliği bulmak imkansızdı. tekrardan teşekkürler

Adsız dedi ki...

çok tşk

sema dedi ki...

çok güzel etkinliklerdi sizlerde olmasa biz nasıl bulabilirdik bu kadar etkinliği çoooooook tesekkür ederim

***NUR*** dedi ki...

çokk çokk teşekürler gerçektn çok işime yaradı paylaşmlar için tekrar teşkrlr:)

Adsız dedi ki...

çok güzel etkinlikler yaa bravo...

HACER dedi ki...

HARİKASINIZ ARKADAŞLAR...

salih dedi ki...

tebriklerrrrrr hocammmm...

Adsız dedi ki...

ya okul öncesi okumalı mıyım ? nasıl bir meslek?

deniz yasemen dedi ki...

güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim arkadaşlar.. naçizane birikimlerimi paylaşıyorum işinize yaramasına sevindim..

deniz yasemen dedi ki...

arkadaşım çocukları seviyorsan çok zevkli bir meslek çünkü insanın en masum haliyle muhatapsın meslekte 20. yılım hala heyecanla çalışıyorum:)çocuklarla birlikte olmak keyif verici

ege dedi ki...

bence de çok güzel başarılarının devamını dilerim.

Adsız dedi ki...

çok güzel ;)

figen dedi ki...

merhaba okul oncesı donemde mesleklerı hangı baslaıklarda sıralayabılırız acaba. ornegın renklerı ana ve ara renkler baslıgıyla ele alıp acıklıyoruz ya bunun gıbı?

deniz yasemen dedi ki...

Figen, eğitim, güvenlik, sağlık, sanat, üretici vb başlıklar altında tanıtabilirsin..

aşkın tutkusu dedi ki...

harikalar ötesi

Adsız dedi ki...

teşekkürler

TUĞBA AKSU dedi ki...

ETKİNLİK ÖRNEKLERİ GERÇEKTEN ÇOK GÜZEL TEŞEKKÜR EDERİZ PAYLAŞAN ARKADAŞA..

Adsız dedi ki...

Guzl olmus ;)