13 Nis 2013

Sevgi Sınıfı 2010-2011 Sene sonu

deniz-yasemen

26 yorum:

efdal dedi ki...

çocuklarımız bir harikaydı tek kelimeyle süper oynadılar
size ve ayşe hanıma verdiginiz emekten dolayı teşekkür ederiz...

A.EREN dedi ki...

Çocuklarımıza verdiğiniz ve öğrettiğiniz herşey içiçn teşekkürler YASEMEN hanım.Çok şanslı olduğumuzu düşünüyorum.

ayten aşık dedi ki...

Gerçekten çok güzel olmuş emeğinize sağlık.Ellerinde kullandıkları materyalleri nasıl hazırladığınızı merak ettim.Paylaşabilir misiniz acaba?

deniz yasemen dedi ki...

teşekkür ederim sevgili velilerim, çocuklar böyle güzel olunca ortaya da güzel şeyler çıkıyor :)

deniz yasemen dedi ki...

tabiki ayten..elektrik kablosunu(plastik içi boş ) misinayla yarım daire olacak şekilde iki uçtan bağladım. grapon kağıdını bir karış kadar keserek uçlarına kesikler attım ve boruya sardım..

duygu dedi ki...

ben rafya kullandınız sanmıştım. holihop kullanarak ve rafya sararakta yapılabilirmi acaba ??? güzel bi çalışma olmuş kutlarım.

deniz yasemen dedi ki...

holihop kullandığınızda yarım daireyi vermek daha zor olur sanırım bir de daha pahalı olur, kablo baya ucuza geldi çünkü.. süslemede rafyada kullanabilirsiniz.

seher dedi ki...

tebrik ederim çok güzel olmuş...bu siteyi bugun keşfettim biraz geç olmus sanırım ama herşey harika... ;)

yasemın dedi ki...

yasemın hanım gosterınız mukemmmel olmus emegınıze saglık cok orjınaldı .davul kısmında hangı muzıgı kullandınız ogrenebılırmıyım tesekkurler.

Adsız dedi ki...

güzel bir gösteriydi, ancak zaten 1 taneydi gösteriniz, keşke kendiniz hazırlasaydınız çocukları yasemen hanım.ve erkeklere oturup davul çaldırmaktan daha aktif bi rol bulabilseydiniz. böylece hem kızlardan daha pasif kalmazlar, hemde yapılan masrafa, emeğe ve sahneye çıktıklarına değerdi!!!

deniz yasemen dedi ki...

oyunda kullanılan müzikler Ayten Alpman memleketim,davulda ise Bayrak Marşı

deniz yasemen dedi ki...

yorumlarınızı adınızı yazarak gönderirseniz sevinirim..
erkeklerin davul şovu biliyorsunuz aksilikler yüzünden istenilen nitelikte olmadı. ben aktif pasif olarak değilde bütün olarak değerlendiriyorum gösteriyi... sizlerde veli olarak çocuğunuzu aktif rolde görmek istiyorsunuz haklısınız..

yasemin dedi ki...

oyunda kullandıgınız muzıklerın ısmını verdıgınız ıcın cok tesekkur ederım .

pembe3414 dedi ki...

bende sizin sessiz takipçilerinizdenim bu gösteriye bayılıyorum bu yıl yapmayı planlıyorum.bu arada ben istanbul avrupa yakasında ilköğretimde okul öncesi öğretmeniyim.fakat bizim 23 Nisan gösterilerimiz bahçede yapılıyor acaba ses ve görüntü kalitesi olarak aynı enerjiyi yakalayabilirmiyim tavsiyelerinizi bekliyorum Yasemen hanım

deniz yasemen dedi ki...

gayet güzel olur öğretmenim, yalnız ses sistemi iyi olsun.. bir ayrıntı daha erkekler ritm çalışmasını trompetle çalışmıştı son anda aksilik olunca bu davulları bulabildik , davullar yan çalındığı için performans güzel olmadı ona dikkat edin derim.

pembe3414 dedi ki...

ilgilendiğiniz için çok teşekkür ederim öğretmenim. haksızlık etmeyin bence çünkü gayet başarılı olmuş :) ben erkekleri yanlarda tutmayı planlıyorum yani 12 erkek var 6 sağ 6 sol olarak ayırsam ortada da kızlar olsa diye düşünmüştüm.birde bayrak marşı dediğimizde bulabilirmiyiz acaba nette baktım farklı şeyler çıkıyor.

pembe3414 dedi ki...

öğretmenim trampetleri nerden ve nasıl temin edecektiniz kiralıkmı olacaktı yoksa satınmı alacaktınız.ben şimdiden başlıycam çalışmaya ancak toparlatım diye düşünüyorum çünkü :) bana yardımcı olurmusunuz nerden bulabilirim çok pahalıya gelirse velilerime aldırtamam :( öğretmenim yardımlarınızı bekliyorm

deniz yasemen dedi ki...

ben kiralama yoluna gittim ama trompetler geldiğinde hayal kırıklığı yaşadım.. son anda bu davulları bulduk.. çok pahalı değil öğretmenim aldırın bence..

pembe3414 dedi ki...

teşekkür ederim öğretmenim cevapladığınız için araştırmaya başalayacağım.bu arada trompet mi trampet mi biri üflemeli çünkü :))

deniz yasemen dedi ki...

vurmalı olan trampet:) hangisi hangisiydi hep karıştırırım :)

Derya öğrt. dedi ki...

çok güzel olmuş tebrikler. ben de 23 Nisana öğrencilerime yaptırmayı düşünüyorum. kız erkek karışık yapsalar nasıl olur acaba, bir kız bie erkek. ama çalışacak yer sorunu olunca zor...
erkekleri ritm konusunda çalıştırmak oldukça zamanınızı almış olmalı. zor bir iş başarmışsınız

yasemın dedi ki...

mrhb denız yasemen hocam gosterınızı bende okul oncesı egıtım senlıklerınde ogrencılerıme yaptırdım ben trampet kısmını ogrencı azlıgı nedenı ıle yaptıramadım ve tek grup olusturdular ıkıncı muzık olarakta grup destandan turkıyem sarkısını kullandım cok begenı aldık burdan sıze tekrar tekrar tesekkur edıyorum bu guzel paylasımlarınız ıcın bızlere yon verdıgınız ıcın

deniz yasemen dedi ki...

Ayrı ayrı çalışmak görsel olarak daha güzel olur Derya öğretmenim

deniz yasemen dedi ki...

Eminim çok güzel oluştur Yasemin öğretmenim, videoya çekip paylaşırsanız sevinirim.. herkes faydalanmış olur :))

hanife dedi ki...

deniz hocam çok yeteneklisiniz işinizi severek yaptığınızı düşünüyorum bir okul önceci olarak sizi örnek alıyorum teşekkür ediyorum

deniz yasemen dedi ki...

Teşekkür ediyorum Hanife, sevmeden yapmanın mümkün olmadığını düşünüyorum.. sevgiyle kal..:))